Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ipod Nano som spøker

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 12:09   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ipod Nano som spøker

......

Sist redigert av Guava : 03-02-13 kl 23:33.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:12   #2
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ipod Nano som spøker

Min "henger" seg med jevne mellomrom, og da er den helt død. Jeg fikk et tips om å holde inne midt-knappen, og enten under eller over (Hurra for gode forklaringer!) og på den måten vekke den til live. Halleluja. Tror jeg må holde de to stedene inne i 10 sekunder omtrent. Verd forsøket kanskje?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:15   #3
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Da resetter du den, og det er absolutt verdt et forsøk om den ikke reagerer. Hvis det enten ikke virker, eller det begynner å bli ofte at du må resette, er det nok på tide å tenke på å anskaffe en ny. Nå er det jo kommet sånne kule Nano-er med trykkfølsom skjerm og greier.

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:51   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres nesten ut som om din kjære Nano har en sjel, og er et engstelig liten sak som er redd for å slites ut og derfor må ha seg en liten depresjonspause før den begynner å virke igjen. Og med stadige trusler om at den skal byttes ut så blir den bare mer engstelig og mer deprimert. Jeg tror den trenger bekreftelse på at du har tenkt å beholde den for alltid og aldri erstatte den med noe annet.

Gammel 06-10-10, 13:59   #5
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Min har også vært sånn. Jeg glemte den nederst i strikkekurven min et halvt års tid og fant den igjen i går, nå virker den så fint så!

Gammel 06-10-10, 14:14   #6
Finni

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Den har ikke plukket opp ett og annet rundt påsketider?

Kjedelig med duppeditter som ikke fungerrer, men denne av rar..gi den en siste sjanse, tuller den igjen så er det rett i ee-avfallet. :streng:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.