Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ipod og spillelister

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 12:13   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Ipod og spillelister

Hva slags spillelister har du på iPoden din?

Jeg er novise, og har forsløpig delt inn i

-generell
-lounge
-rolig
-trening
-jul (!!!!)

Noen som vil dele tips til sanger å ha på treningslisten?

Gammel 06-10-10, 12:28   #2
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Ipod og spillelister

Jeg er en sånn særing som bare hører på hele album... :åpplyser: De eneste spillelistene jeg har er på spotify hvor jeg har en spilleliste per album som jeg skal kunne spille offline.

Men jeg vet om mange kolleger som har spillelister kalt "fest". Det kan jeg se for meg er kjekt. De deler dem til og med mellom seg slik at alle har den samme spillelisten, klar for fredagspilser og andre festligheter. Den inneholder alt fra Jackson 5 til Avenged Sevenfold...

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:05   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Diverse 1 og diverse 2.

Har planer om å lage en som heter "trening", men må få fikset slik at jeg kan synkronisere på den nye laptopen uten å miste alt siden biblioteket og spillelister ligger på den gamle.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:08   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Fest, det var en god ide.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.