|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme.. gjør du unna husarbeid, vasker på steder du sjelden ser eller skyver du unna det meste og gjør minst mulig?
![]() |
#2 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Ja, jeg hadde nok vasket og ryddet første og siste dagen, resten av dagene hadde jeg ikke gjort noe som helst
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Minst mulig. Kanskje litt synlig arbeid i huset siste dagen.
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Hvis jeg har noen deilige dager hjemme alene, så kaster jeg dem definitivt ikke bort på å vaske. Da skal det i så fall være fordi vi hadde middagsgjester eller barnebursdag dagen i forveien, eller huset av annen grunn sto på hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Drømmer om vaskelady!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Jeg hadde nok gjort minst mulig husarbeid, og mest mulig ikke noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Minst mulig. Jeg ser på dvd hele natta, spiser godteri og drikker øl. Så panikkrydder jeg den siste timen før de andre kommer hjem.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..
![]() |
#10 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Oh,lykke |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Gjort ting i huset tenker jeg, hvertfall første dagen. Og så slappet av, lest en bok etc dag nr.2
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Siden huset står fullstendig på hodet akkurat no pga. flytting, klarer eg ikkje å tenka meg at eg hadde gjort noko anna enn å vaska først. Så hadde eg kjørt på butikken og kjøpt masse digg og junk, tatt eit langt bad, kobla pc til flatskjermen og jobba meg gjennom fleire sesongar med div. seriar.
![]() |
#13 |
can-jur
|
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Ridd og vært i stallen hele dagen, sett på TV og surfet mens jeg spiste is hele natten.
![]() |
![]() |
#14 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Jeg hadde nok gjort et eller annet fornuftig som rydding og vasking i løpet av perioden om det var snakk om fler dager. Ellers hadde jeg gjort minst mulig. Sovet mye, vært oppe halve natta, sett masse filmer/serier, spist masse godt og strikket mye.
![]() |
#15 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Hadde ryddet den første dagen, hatt lybok på mens jeg var i action - da merker man nesten ikke at man gjør noe - også vært dørgende slapp resten av tiden!!
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Dette skjer ca en gang annethvert år, og jeg nyyyyter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Jeg hadde definitivt shinet huset første dagen, mens jeg hørte gammel, god musikk med høy lyd, og nytt at det gikk an å holde det ryddig uten å anstrenge seg resten av dagene mens jeg leste bok, så film, sov lenge og ladet batteriene.
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Jeg slapper ikke av i rot og skitt, så jeg hadde fått ødelagt hele frihelgen min om jeg ikke hadde gjort noe husarbeid. Men jeg liker å vaske og da. Jeg hadde KOST meg med støvsugeren og vaskefilla og HØY musikk! Så hadde jeg laget meg noe digg mat, slengt meg i sofaen og sett på film/serie mens jeg sniffet inn den gode, rene lukta av nyvasket hus.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Hadde nok blitt en god dose husarbeid, i alle fall med en gang. Som Iset, så slapper heller ikke jeg spesielt godt av i rot og skitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..Rydde unna det verste rotet på stue og kjøkken, og så gjort absolutt ingenting resten av tida. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|