Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Msn på iPhone

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 18:18   #1
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Msn på iPhone

Går det ikke an å logge av igjen når man bruker msn på iPone? Jeg liker dårlig å alltid være pålogget,men finner ikke utloggingsknappen

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:31   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Msn på iPhone..

Jeg prøvde meg på msn på IPhone. Funket dårlig. Dvs, fungerte fint så lenge jeg hadde logget meg av på pc'en. Hadde jeg ikke det, fikk jeg ikke opp svar på msn'en på Iphonen, men på msn'en på pc'en.
Men jo, det fungerte da å logge av msn på Iphonen. Mener det.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:04   #3
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Msn på iPhone

Skjønner virkelig ikke hvor jeg logger av msn på iPhone jeg da Men,tror jeg holder meg til pc'en,går jo fint an å være pålogget på flere maskiner samtidig,det får jeg opp hver gang jeg er pålogget flere steder,men har aldri vært pålogget både på pc og iPhone noengang..

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:06   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg prøvde meg på msn på IPhone. Funket dårlig. Dvs, fungerte fint så lenge jeg hadde logget meg av på pc'en. Hadde jeg ikke det, fikk jeg ikke opp svar på msn'en på Iphonen, men på msn'en på pc'en.
Men jo, det fungerte da å logge av msn på Iphonen. Mener det.

Det har ikke noe med iPhone å gjøre, men msn. Lag en egen msn-adresse for Iphonen, så er det i orden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:13   #5
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det har ikke noe med iPhone å gjøre, men msn. Lag en egen msn-adresse for Iphonen, så er det i orden.

Går det an altså? Hvordan gjør man det?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:16   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Går det an altså? Hvordan gjør man det?

Logg på med en annen mailadresse og legg til vennene dine der også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.