Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Oslo?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 19:58   #1
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Hotell i Oslo?

Vi har kjøpt billetter på Latter i slutten av oktober. Prøvde å bestille overnatting på Thon Hotel Vika Atrium, men de hadde ikke ledige rom den helgen.

Noen som kan tipse om noen andre bra Hotell i nærheten av Latter/Aker Brygge? Hvordan er Hotel Bristol?

Gammel 07-10-10, 22:33   #2
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Hotell i Oslo?

Jeg er veldig glad i Hotell Bristol, jeg føler meg litt rik når jeg bor der. Det er et sånt gammelt, ærverdig hotell liksom, skikkelig høflig personell og en lun stemning overalt. Vi har hatt business room hver gang, altså et oppgradert dobbeltrom. Flott, kjempestor seng, og et stort vindu inn til badet. Toalettet er i et eget rom heldigvis.

Gammel 08-10-10, 16:50   #3
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar, emma71! Vi har bestilt på Bristol. Så da satser vi på at det blir bra.

Gammel 08-10-10, 17:18   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skulle jeg inn og anbefale Rica G20, men ser du har valgt allerede. G20 er nytt (åpnet i mai), og nytt er fint, synes jeg. Har bodd der ved to anledninger i sommer, første gangen på rom i "buen" med utsikt rett ned på trikkelinjen. Litt støy da, men likevel akseptabelt synes jeg. Andre gang fikk jeg rom mot baksiden, og der var det helt stille (men kjedelig å se rett i hifi-klubben).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 18:26   #5
eka
Grubler.

eka sin avatar

Standard

Takk for tips, -ea-! Vi får ha det til gode. Kanskje vi velger G20 neste gang.

Gammel 08-10-10, 18:30   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bristol er nok en helt annen klasse, så kos dere!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.