|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Plassering på flyi går var jeg en svipptur til Gardemoen. (brukte vel omtrent like lang tid fra Bergen til Gardemoen som jeg bruker i kø hver dag |
|
|
|
|
|
#4 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Plassering på flyJeg har flydd mye, og aldri opplevd det. Vil derfor driste meg til å si at det ikke er vanlig
|
|
|
#7 |
|
Curlingkone
|
Sv: Plassering på flyJeg har opplevd det og er ikke spesielt "beflydd".
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering på flyDet har aldri skjedd meg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Plassering på flyDet har skjedd meg et par ganger, og jeg ber personen om aå flytte seg. Det har pleid å gå helt fint, med unntak av den gangen det virkelig var viktig. Jeg skulle fly fjorten timer og møtte opp fire timer i forveien for å få plass ved midtgangen. Da jeg kom dit satt det noen der allerede og jeg måtte faktisk be flyvertinnen om assistanse for å få flyttet vedkommende. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering på flyJeg opplevde det senest siste jeg fløy, forrige fredag. En mor satt i midten, sønnen ved vinduet. Vinduet var min plass. Jeg måtte sitte ved midtgangen. Jeg kommenterte det, men de sa ikke noe, og jeg sa deretter at det var greit. Men jeg ville helst hatt den vindusplassen selv. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
<*(((<
|
Sv: Plassering på flyJeg flyr en del i perioder, og etter det jeg får med meg rundt meg er det ganske vanlig at folk ikke skjønner hvor de egentlig har plass. Mer uvanlig er det at de bevisst tar en annen plass på stolrekka enn sin egen uten å spørre, men det hender det også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering på flyDu er sikker på at ikke du misforstod seteanvisningene altså?
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Plassering på flyJeg flyr mye i perioder og har aldri opplevd det faktisk. Det har hendt at folk har satt seg på feil rad, men ikke at de har tatt feil på vindus eller midtgangplass, folk er som oftest rimelig nøye på det ene eller andre.
|
|
|
#14 |
|
<*(((<
|
Sv: Plassering på fly
Det overrasker meg litt, jeg ser som sagt stadig vekk folk som feilaktig insisterer på at de har vindus- eller gangplass. Du sitter nok bare og leser fantasyen din, du. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Plassering på fly
Hmmja. Men postulerer du at jeg setter meg på dem og ikke merker det?
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Re: Plassering på flyJa, jeg har opplevd det. Både folk som ikke har skjønt hvor de skal sitte, de har tatt feil rad eller de prøver seg fordi de egentlig vil ha den plassen. Jeg har også opplevd dobbeltbooking av plass.
|
|
|
#19 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering på flyJeg opplevde det sist jeg fløy.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Plassering på flyJeg har vel opplevd det en gang eller to, og har stort sett bare informert dem og at de har satt seg feil. Jeg gidder ikke å sette meg på en annens plass og være dusten når det ikke går opp.
|
![]() |
|
|