|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Ingen lyd fra TV-enPlutselig forsvant den. Mens Pororo - den lille pingvinen - holdt på med noe kjempespennende! Jeg har sjekket at all ledningene er som de skal, alle kort står i, og jeg har skrudd på og av både lydsystemet, "boksen" og TV-en flere ganger uten resultat.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ingen lyd fra TV-enHvilken kanal var det da?
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Ingen lyd fra TV-enHvis du bruker satelittboks som f.eks dreambox, så må du restarte den for å få lyden til å fungere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ingen lyd fra TV-en
Har ringt. Ittno feil i den enden (for en gangs skyld).
Prøvd. Og ja.
|
|
|
#11 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen lyd fra TV-enHøres i grunnen ut som om det er selve TV'n det er feil med. Du har ikke et annet lydanlegg å teste med? Vet ikke helt om det funker, men. Jeg tenker hvis det er selve høyttaleren i TV'n som har gått.
|
|
|
#12 |
|
Unik
|
Sv: Ingen lyd fra TV-enDet hender dette skjer hjå oss og. Då er det rett og slett boksen som slår av lyden. Så når eg tar volumet opp på boksen så får eg lyd. ( canal digital boks )
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ingen lyd fra TV-enDet går via en forsterker? Da kan det hende at en kondensator har røket inni der, pga. støvansamling og diverse. Har jeg hørt. Det kan koste 3-4 k å få fikset. Har jeg også hørt.
|
|
|
#15 |
|
Come what may...
|
Sv: Ingen lyd fra TV-enHar du sjekka ledningene? Hos oss forsvinner lyden om ledningene bak tven ikke er sitter i skikkelig.
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Ingen lyd fra TV-enHvis det er parabol du har, så skal det ikke mere til enn en liten millimeter utenfor posisjon før lyden forsvinner. Men jeg vet ikke om det er kabel, rikstv eller noe parabolgreier du har. Har du rett og slett prøvd å ringe teknisk support der du abbonnerer?(hjelp meg med det ordet, hvordan skrives det) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen lyd fra TV-en
Abonnere. En B, dobbel N. Tenk på Maria Bonnevie om det hjelper. mari-a Bonnevie. A-bonnere.
|
![]() |
|
|