Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 17:28   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?

Trenger snart ny, den jeg har nå er en eller annen ganske rimelig fra Vita (Lumene, tror jeg), men jeg liker den egentlig ikke og vil gjerne ha ny. Må kunne fjerne vannfast mascara, skygger og selvsagt vanlig mascara kjapt og renslig. Jeg handler mye sminke på nett, så tips meg gjerne om en type jeg kan kjøpe fra en utenlandsk side.
Altså; hvilken er din favoritt - og hvorfor?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 17:33   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?

Krampegråt.

Billig og effektivt.

Gammel 08-10-10, 17:48   #3
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Krampegråt.

Billig og effektivt.

Nei, funker dessverre ikke, blir bare klin. Har prøvd, altså.
Men det er selvsagt sjempefint at du har funnet en metode som du trives med. Tusen takk for svar!

Gammel 08-10-10, 18:07   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min favoritt er Mary Kay sin. Den kan også brukes om man bruker kontaktlinser.

Sitat:

Oil-Free Eye Makeup Remover, 110 ml. Fjerner varsomt øyemakeup, inkludert vannfast maskara, uten å belaste det følsomme partiet rundt øynene. En ikke-uttørkende, oljefri og flytende sammensetning.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 11:17   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker Blinc mascara, trenger ikke øyesminkefjerner mere !

Gammel 09-10-10, 11:33   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Simple servietter. Lite styr, tar alt, huden min tåler dem. Fås i enhver dagligvarebutikk.

Gammel 09-10-10, 12:12   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker også godt mary Kay sin, men jeg synes at den er for dyr og er på jakt etter en annen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 12:12   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Chanel sin! Utrolig drøy, særlig om man tar litt vann på padsen først.

Gammel 09-10-10, 15:23   #9
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg bruker Blinc mascara, trenger ikke øyesminkefjerner mere !

Hæ? Trenger man ikke å fjerne mascaren? Hvorfor ikke? Fortell fortell!

Gammel 09-10-10, 15:24   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Chanel sin! Utrolig drøy, særlig om man tar litt vann på padsen først.

Liker Chanel, så den må absolutt vurderes. Noen tips til hvor jeg eventuellt får tak i den på nett? Hvor kjøper du den?

Gammel 09-10-10, 15:50   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Den er visst sånn at den legger seg på vippene i form av små "tuber". Har ikke prøvd den, men tror kanskje den må testes ut.

http://www.blincinc.com/mascara.php

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 15:53   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Simple servietter. Lite styr, tar alt, huden min tåler dem. Fås i enhver dagligvarebutikk.

De tar overhodet ikke vannfast mascara. Min favoritt er Biotherm sin.
Men det må være den som er delt i to i flasken (blandingen skiller seg)
Før var de blå som den under, nå er den blitt lilla.
L]

Gammel 09-10-10, 16:00   #13
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Me2 Kjempefornøyd!

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:04   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Det er som Fruktflua sa. Den går av bare man putter varmt vann i fjeset, så du fjerner den med all annen sminke når du vasker ansiktet om kvelden.

Gammel 09-10-10, 16:17   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

De har vært mine favoritter i årevis også, knallfornøyd md Simple.

Gammel 09-10-10, 16:20   #16
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ingenting. De simleserviettene tar ikke engang overflaten av mascaraen min. Jeg må voldta vippene for å få noe som helst til å løsne.

Gammel 09-10-10, 16:31   #17
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det er som Fruktflua sa. Den går av bare man putter varmt vann i fjeset, så du fjerner den med all annen sminke når du vasker ansiktet om kvelden.

Men tåler svette og gråt og gniing i øynene? Er det ikke en logisk brist her?

Jeg bruker Clinique sin sminkefjerner, for vannfast sminke. Veldig fornøyd!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 19:12   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*abb*
En god som ikke er dyr?

Iallefall ikke Lorèal, og ikke Simple servietter heller. Nå har jeg ikke prøvd Simple serviettene dom er spes. for øynene, men den universal-saken funker iallefall dårlig.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 20:16   #19
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men tåler svette og gråt og gniing i øynene? Er det ikke en logisk brist her?

Nei, for den oppløses p.g.a. varmen. Sitter derfor støpt i både regn, gråt, gniing og trening, men går av med varmt vann selv uten såpe.

Gammel 09-10-10, 20:20   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanebo har også en slik Mascara. Den heter 38 grader eller noe slikt. Jeg som ikke dusjer hver kveld (eller morgen) synes den er litt pes å få av med varmt vann, så derfor bruker jeg heller vanlig mascara. Øyesminkefjerneren min er en sånn sak fra dagligvarebutikken (L`Oreal?), men jeg trenger egentlig noe nytt! Brukte Mary Kay tidligere.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.