|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anbefaling av hudkrem til tørr hudJeg har fått så tørr hud i ansiktet. Noen som kan anbefale en god hudkrem til tørr hud,- men som har lett for å få urenheter.
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudHer kommer du sikkert til å få mange forskjellige svar. Kan være greit å spandere på seg en time til hudpleier og fått analysert huden din, slik at du får eksakt den kremen du trenger.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudJa, gå til hudpleier, få deg en god behandling og be om tips. Jeg er glad i Dermalogica selv til min tørre og sensitive og kjøper rimelig på ebay, men du må finne ut hva du skal bruke først.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudJeg pleide å gå til Majorstua hudpleie, forresten.
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudJeg har også veldig tørr hud, og liker godt dermalogicas intensive moisture.
|
|
|
#6 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudJeg bruker apobase(rød) for jeg får skikkelig tørr hud, er ekstremt! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudJeg bruker Linda Johansen sin Orimagel solution den er utrolig bra på min tørr hud |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mellom barken og veden
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudTakk for tips og råd!
|
|
|
#9 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudDermalogica Intensive Moisture Balance, gjerne med en dråpe ren mandelolje under.
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudJeg bruker for tiden lÔccitane Immortelle-serien, både anttkrem og dagkrem. Den er veldig god for tørr hud, og i tillegg synes jeg at jeg ikke er like mye plaget med kviser (særlig i panna) som tidligere. Mulig det bare er tilfeldig. Jeg skulle gjerne ønske jeg ble kvitt alle kvisene, så jeg samler opp tips her, jeg også.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudHar du funnet noe som hjelper? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mellom barken og veden
Sv: Anbefaling av hudkrem til tørr hudJeg har kjøpt en Vichy-krem på apoteket mot tørr hud. I kombinasjon med å ta Omega 3 synes jeg huden har blitt mindre tørr i løpet av noen dager.
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 22-10-10 kl 20:59. |
|
|
|
![]() |
|
|