Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Ut og gå med alle sammen

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-10, 20:20   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Ut og gå med alle sammen

Neste søndag skal jeg ut og gå tur med familien min. Vi skal rett og slett ut og treffe folk. Vi skal be samtlige om penger til TV-aksjonen.

Det syns jeg dere også skal gjøre. Alle som en - meld dere som bøssebærere.

Jepp. Ferdig talt.

  Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:29   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Det skal vi også! Vi har gått de siste 8 årene. Minstemor gleder seg stort!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:29   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg gidder ikke gå, men jeg kommer til å gi penger. (Noen må jo være hjemme også, poenget er borte hvis alle er ute og går.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:33   #4
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jepp, vi skal også ut og gå.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:34   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg gidder ikke gå, men jeg kommer til å gi penger. (Noen må jo være hjemme også, poenget er borte hvis alle er ute og går.)


Det er jo igrunnen et godt poeng.

  Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:36   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Det er jo igrunnen et godt poeng.

Jepp. Jeg er tydeligvis mer gjennomtenkt enn jeg trodde.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:37   #7
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Sist vi troppet opp for å bære bøsse var det ikke flere roder igjen. Så det kommer litt an på hvordan søndagen blir, kjenner jeg. Det er viktig å være hjemme for å gi, også.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:39   #8
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Vi har meldt oss som bøssebærere.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:45   #9
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Gå???
Jeg tror du er fra forstanden jeg! :iik:
I fjor var roden min på 6 mil!
I år har jeg sakt fra meg :lat:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:49   #10
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Vi har gjort det noen ganger, men i år er vi opptatt med korpskonsert, og håper vi er hjemom når bøssebærerne kommer.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:57   #11
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg skal nok jobbe den dagen. Men jeg skal i alle fall gi!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:57   #12
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

TV-aksjonen er en fin ting. Hva går pengene til i år forresten?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:02   #13
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg får heller huske å ha kontanter i huset.

Her i området er det bare skolebarn som får gå, og det passer egentlig bra for vår familie. Vi samler heller en del givere her til familiebursdag i stedet.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:04   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Flyktninger

  Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:04   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Vi skal i kirka, å få 4års bok til poden den dagen + ha familieselskap etterpå, så vi får nøye oss med å gi penger i år.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:13   #16
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Har gjester den dagen, så vi får være hjemme.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:15   #17
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

I år skal vi ikke gå, og ikke er vi hjemme heller. Har gått 4 av de siste 5 årene.
Men vi går sikkert neste år.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:25   #18
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg har ikke gått siden jeg var barn. Kanskje jeg rett og slett skal ta med eldste sønn og gå i år.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:26   #19
kjerstisin
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
Innlegg: 227
kjerstisin er litt kul
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Hadde vi bodd i Norge skulle jeg nok fulgt oppfordringen. Gikk sist gang da jeg var seks mnd på vei med tvillingene...

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:38   #20
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg gidder ikke gå, men jeg kommer til å gi penger. (Noen må jo være hjemme også, poenget er borte hvis alle er ute og går.)

Signerer denne jeg:enig:

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no