Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Matt piano?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 17:43   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Matt piano?

Vi har et gammelt piano, som er rimelig slitt i lakken, hvertfall noen steder. Vi har stadig diskutert om vi skal prøve å pusse det opp, men er redd for at det er vanskelig å få grunnlaget bra nok til blank maling. Mannen forslo at vi skulle prøve oss på matt maling, men jeg klarer ikke helt å se det for meg.

Har noen sett ett matt piano. og kan synse med meg?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:47   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Matt piano?

Noen tips her?

  Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:54   #3
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matt piano?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Noen tips her?

Ja, det var det noe. Problemet er at det er endel hakk, og skal i lakken som er gått, så jeg er redd grunnarbeidet er vanskelig, og ikke minst tidkrevende. :utålmodig:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:59   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Matt piano?

Det er et rimelig heftig arbeid det der, særlig hvis det er en del skader fra før. Jeg ville nok ha forhørt meg med en pianoforhandler om fremgangsmåte og ikke minst tidsbruk.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no