Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ugg....

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 00:42   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ugg....

Jeg har forelsket meg i ett par UGG Kensington boots. Trenger noen varme "slenge-på-seg" sko til olabukser.. Så jeg lurer på - hvordan er de å gå i? Jeg sliter endel med ryggen omdagen, så jeg bor stort sett i shox'ene mine, og det kan jeg jo ikke til vinteren... Noen erfaringer? Disse var ikke semsket og det syntes jeg er en klar fordel i slaps og saltføret vi har her..
*jeg har vært og sett på Sorel sko idag... og de er... hmm.. litt gummistøvelaktige syntes jeg - disse var litt barskere*

Gammel 17-10-10, 00:44   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ugg....

De var fine! Er det membran i sånne, tro? Hva koster de?

*veldighjelpsom*

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 00:50   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De der er kanskje mer deg ja. Sorel har jo mange fine de også, men de der var litt røffere enn de fleste ja. Jeg har forelsket meg i et par ekkosko som er way off det du ser etter: knegg:

Tror det var disse:

*også hjelpsom*

Gammel 17-10-10, 00:51   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er i glatt skinn og sauefor inni Kostet 2.900,- her i Norge (men billigere over there 1.500,-)

:aner ikke om det er membran i de... *membran for meg forbinder jeg på en måte med HELT andre ting*

Gammel 17-10-10, 00:53   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De er i glatt skinn og sauefor inni Kostet 2.900,- her i Norge (men billigere over there 1.500,-)

:aner ikke om det er membran i de... *membran for meg forbinder jeg på en måte med HELT andre ting*

Ok nå var jeg også på virkelig helt andre membraner. Ikke de du er vant med heller, men vi har da noen på jobb.

Gammel 17-10-10, 00:55   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg brukte en kort stund et par sorte, classic UGG. Veldig gode å gå med, det skal de ha!!

Gammel 17-10-10, 00:58   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Disse er litt høyere - de rekker til litt over midten på leggen... Jeg har prøvd Fit Flopper sine "ugg"look alike boots også, de var kanskje litt mer formet i sålen, men UGG'ene var kulere..

Gammel 17-10-10, 01:13   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt UGGs to vintre nå, og har også par til innedørsbruk/tøfler. Men altså, myke og gode er de, men de er IKKE noen fotformsko! Altfor flate såler, ingen oppbygging - ingenting. Så jeg har kuttet ned på dem nå, for jeg tror slett ikke at de er bra i lengden.

Jeg har kjøpt verdens styggeste vintersko nå. Virkelig. De er UGLY! Men mye bedre å gå med.

FitFlop i glatt (ikke semsket) skinn.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 01:16   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har brukt UGGs to vintre nå, og har også par til innedørsbruk/tøfler. Men altså, myke og gode er de, men de er IKKE noen fotformsko! Altfor flate såler, ingen oppbygging - ingenting. Så jeg har kuttet ned på dem nå, for jeg tror slett ikke at de er bra i lengden.

Jeg har kjøpt verdens styggeste vintersko nå. Virkelig. De er UGLY! Men mye bedre å gå med.

FitFlop i glatt (ikke semsket) skinn.

Ja...det var noe sånt jeg prøvde idag også... *og akkurat nå sitter jeg og hulker høylydt for min "faste" leverandør er UTSOLGT for MINE Uggs*

Gammel 17-10-10, 01:26   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøper du, Fløyel?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 01:30   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvor kjøper du, Fløyel?

Taylor Shoes

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.