|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Det lurer jeg på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er desidert det værste du noensinne har spist/smakt?Pultost. Ingen over, ingen ved siden. |
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva er desidert det værste du noensinne har smakt/spist?Mitt verste matminne er vel en gang mine foreldre prøvde å 'true i meg' en bit fiskepudding. Får brekningsfornemmelser fortsatt av å tenke på det.
|
|
|
#5 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det værste du noensinne har smakt/spist?Bløtkokt grisehud, sånn i ca lutefiskkonsistens og med ett og annet bust på.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Rå blekksprut som lå i en eller annen lake av eddik, sitron og krydder... Fikk det servert på Skyros i Hellas for mange år siden. Det var sååååå seigt og jævlig at jeg har aldri kjent på maken.
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Det må være stikkelsbærkaken jeg fikk servert på besøk hos en jente i klassen. Jeg brakk meg faktisk av smaken, det har aldri skjedd hverken før eller siden.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Vi var på en gourmet restaurant og spiste en sjuretters middag. Den ene nydelige retten etter den andre. Men så kom det foie gras... Det var ikke for min gane ihvertfall. Smakte med åpent sinn, men brakk meg skikkelig. Konsistensen, smaken...alt var helt feil. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Crème brûlée smakssatt med te. Fysj, det var fælt, det smakte oppvaskvann og den var helt grå og gusten i fargen. Det var til og med på Bagatelle. Jeg tok EN bit og nesten spyttet.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Gammelost jeg smakte som 5 åring. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Kaviar og fiskerogn.
|
|
|
#13 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Selleri
|
|
|
#14 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Lutefisk |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Gulrot"kjøtt"kaker. Og det fikk jeg til alt overmål servert første gang jeg var med en kjæreste hjem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Og så sånn derre sukat. Sånn som man på død og liv skal ha i julebrød. Det er brekning, det.
|
|
|
#18 |
|
Originala
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Mitt desidert verste matminne er da vi hadde hvalbiff til middag. Det luktet tran lang vei og smakte like jævlig. Maten vokste i munnen min, men min far og hans daværende kone tvang meg til å spise svineriet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Jeg har min desidert verste matopplevelse knyttet til sushi - og har ikke spist det hverken før eller siden.
|
|
|
#20 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Potetgull med rekesmak - kjøpt og spyttet ut i London for mange år siden. Har også et kvalmende minne om en fet og guffen kyllingfrikasse servert på sykehuset dagen etter at Storebror var født. Æsj. |
|
|
|
![]() |
|
|