|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Glatthårede, foren dere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Mitt hår er også spikerstritt og omtrent det eneste som ikke preller av som vann på gåsa er en voksspray jeg kjøpte hos frisøren, og en billig saltvannsspray fra HM. Jeg har mye hår så det blir fort tungt dessverre.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Ja, her kan i hvert fall jeg melde meg inn. |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Tynt, glatt hår. Krøller det som regel før jeg går på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Har glatt og tynt hår. Løsninga ble guttekort hår. Da holder feks voks fra Rockstar hele dagen. Med halvlangt og langt hår gikk det ikke an å style.
![]() |
#6 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Tynt, men veldig mye, glatt hår - med fall når det regner.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Tykt, stritt hestehår her!!! Saltvannspudder er det eneste som har et snev av funksjon.. Men det også er ute av håret er borte til lunsj.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Paste funker ikke, det blir alt for tungt. Dust it er OK, men da må jeg vaske håret dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Glemte å si at mitt hår er tynt, veldig, veldig fint og så glatt at en hårspenne aldri har stått i håret i to sekunder uten mengder av midler i. Type så glatt at frisørene klager over at håret glir av saksa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Jeg synes dust-it fungerer greit, men enda bedre er en oransje boks som heter chalck-something som jeg kjøpte hos en frisør. Jeg har tynt halvlangt nordisk hår.
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Tynt, glatt, stritt hår her også. Det som funker best er en frisyre som ikke krever altfor mye volum. Evt er klippet opp og litt kort, sånn at håret ikke blir tungt. Dust-it funker kun som nødløsning hos meg, og det holder ikke særlig lenge heller. Det eneste som virkelig funker er a) volumsjampo og balsam fra l'Ôccitane og/eller b) Big Sexy Hair ett-eller-annet, som fordeles i vått hår, og håret fønes tørt (gjerne når det er bare litt fuktighet igjen i håret). Da får jeg akkurat så mye volum at det føles naturlig, og det holde hele dagen. Har også i litt voks i tupper for å markere lengdene i håret.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Jeg har glatt, tykt og stivt hår. Kan melde om at jeg ikke gjør annet enn å vaske og håndkletørk håret mitt. Jeg eier ingen stylingprodukter, ikke hårføner, og hårbørsten brukes en gang i skuddåret. Jeg er håpløs.
![]() |
![]() |
#14 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!:rekker opp hånden: Jeg har masser av tynne, glatte, myke hårstrå, og jeg kjemper en kamp for at de ikke skal bli for myke og flyvete. Det beste produktet til å ha i vått hår, er Redken Style Connection Wool Shake, som er en slags spraygele som gir en litt seig konsistens når man føner.
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Jeg har veldig tykt, veldig glatt og veldig rett hår. Det som funker for meg er en dyktig frisør som klipper det opp og tynner det ut. Ca. hver sjette uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Glatthårede, foren dere!Tynt, superstritt (sånn at hårstråene bare lo av permanentforsøkene mine på 80-tallet) og halvlangt. Det kan ikke klippes opp, ever, fordi det legger seg i sånne "pølser" med en gang jeg går ut døra, og det ser enda mer pistrete og tynt ut når pølsene har ulik lengde. Ser fort fettet ut også innerst mot hodebunnen. GOD, I love my hair
![]() |
|
|