|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?...
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Jeg har liksom krøller under på sidene, og rettere hår over. Og bak er det bølgete. Ikke helt krøllete, og ikke helt stri, og ikke helt bølgete. Bare sånn midt i mellom.
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Jeg har svart i krølletråden... for jeg har krøller om jeg jobber med dem, men jeg jobber mer mot dem, og da blir det sånn midt-i-mellom-ingenverdens-ting.
![]() |
#4 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Jeg har fall i håret, det former seg lett etter luer, hårstrikker o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Det er nok her eg høyrer til. Mitt tynne, fjonete hår som kan vere rett, eller ganske så krøllete, avhengig av vêr og vind og dagsform. Oftast er det fall/krøller om morgonen når det er nyvaska, og heng flatt ned som noko som er tredd ned over øyrene mine når det lir utover dagen. Om det ikkje har regna litt då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?De som ser ut som grillet sau hvis de mister hårstrikket på fjelltur i duskregn, men som ellers har nokså glatt hår, hører de til her?
![]() |
#9 |
Tatt på
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Etter mange år med stritt hår er jeg overlykkelig for de antydningene til fall jeg har fått etter to svangerskap. Mulig det er ammehormoner, men jeg nyter det så lenge jeg kan. Det minner meg på at jeg må klippe meg snart igjen for at det ikke skal bli for tungt på "toppen".
![]() |
#10 |
maler
|
Sånn er jeg. Eller, jeg vet ikke helt hvordan en grillet sau ser ut, men jeg har noe krøller i duskregn og når jeg er svett, har generelt endel fall i håret som gjør et allerede tykt hår helt enormt og jeg har ganske glatt hår når det er blitt veldig langt og tungt eller jeg har brukt rettetanga.
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Dere får lage dere en "foren--dere-tråd" dere også |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Her sklir jeg inn tror jeg.
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkuratt sånn hår har jeg også! Jeg mistet ammehåret i viker. Skikkelig lekkert.
![]() |
#14 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Haha, dette er klubben for meg. INGEN har større hår enn meg etter å ha gått en tur i duskregnet. Jeg varierer mellom naturlige korketrekkere og helt glatt hår. Og nivået imellom såklart, 25 % krøller, 25 % stritt, 50 % fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Jeg føler jeg hører til her |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Jeg har også en del fall i håret, og småhåret i nakken er ofte litt krusete. Håret mitt er ganske langt, og jeg synes det blir fint når det regner og jeg får bølger, krus og korketrekkere. Jeg har aldri brukt noen form for stylingprodukter. Ikke føner jeg det heller - det får lufttørke og være som det er, også fargemessig. Slettetang har jeg aldri eid (men jeg hadde krepptang på 80-tallet.
![]() |
![]() |
#17 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra krøller or not; hva med oss som har verken eller?Mitt hår sviktet meg en gang i løpet av de siste årene.
![]() |
|
|