|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Guinot-produkter fra hudpleierNoen som har erfaring med de?
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Guinot-produkter fra hudpleierJeg har brukt Guinot og var veldig fornøyd med dem! Jeg synes det er vanskelig å si noe om produkter på apoteket er dårligere enn hudpleiesalong-produkter.
|
|
|
#3 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Guinot-produkter fra hudpleierJeg var hos hudpleier og ble anbefalt kremer fra ComfortZone. Bare dagkremen kosta 1200 stive! Jeg fikk en hel drøss med prøver da, det skal de ha, og kremene virket skikkelig bra og ga meg bedre hud ila få ukers testing så det spørs om jeg ikke må krype til korset. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Guinot-produkter fra hudpleierAner ikke om det ene er dårligere enn det andre, har brukt Vichy grønn serie for uren hud og har vært veldig fornøyd, men synes de er udrøye, brukes fort opp. Har brukt litt Guinot, blant annet enn "sminkefjerner" som var kjempebra, tror det er gode produkter. Har også brukt Matis og Decleor fra hudpleiesalonger, dyre og gode produkter.
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Guinot-produkter fra hudpleierJeg brukte Guinot før, men var ikke helt fornøyd med produktene. |
|
|
|
![]() |
|
|