Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Guinot-produkter fra hudpleier

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 22:18   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Guinot-produkter fra hudpleier

Noen som har erfaring med de?

Var hos hudpleier i dag og fikk anbefalt de. Hun mente de jeg bruker, Vichy, ikke var bra nok for huden..

Er produkter fra hudpleier generelt bedre enn hva som helst man får kjøpt på apoteket?

Gammel 18-10-10, 22:28   #2
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guinot-produkter fra hudpleier

Jeg har brukt Guinot og var veldig fornøyd med dem! Jeg synes det er vanskelig å si noe om produkter på apoteket er dårligere enn hudpleiesalong-produkter.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:31   #3
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var hos hudpleier og ble anbefalt kremer fra ComfortZone. Bare dagkremen kosta 1200 stive! Jeg fikk en hel drøss med prøver da, det skal de ha, og kremene virket skikkelig bra og ga meg bedre hud ila få ukers testing så det spørs om jeg ikke må krype til korset.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:31   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Aner ikke om det ene er dårligere enn det andre, har brukt Vichy grønn serie for uren hud og har vært veldig fornøyd, men synes de er udrøye, brukes fort opp. Har brukt litt Guinot, blant annet enn "sminkefjerner" som var kjempebra, tror det er gode produkter. Har også brukt Matis og Decleor fra hudpleiesalonger, dyre og gode produkter.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 00:04   #5
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg brukte Guinot før, men var ikke helt fornøyd med produktene.
De kan kjøpes mye billigere på strawberrynet.com

Jeg syns det er stor forskjell på produkter som kjøpes på apotek og hos hudpleier. Sliter med uren hud, og for meg er det bare produkter fra hudpleier som funker.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.