|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Innflytningsgave til singel venninneEn singel venninne av meg i siste halvdel av tredveårene har nettopp kjøpt seg ny leilighet; fresh og kul og sentral kåk, i motsetning til alle som stifter familie og kjøper et oppussingsobjekt utenom allfarvei |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Innflytningsgave til singel venninneSå gave av typen "rørospledd" er kanskje ikke hipt og kult nok?
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Innflytningsgave til singel venninneDet kommer jo litt an på hva hun har fra før? Om hun er veletablert og har det meste, så er det kanskje ikke så stas med noe til hjemmet?
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Innflytningsgave til singel venninne
Den var kul! Og hvor får man tak i en slik? Hun er forsåvidt veletablert, men hun har bodd veldig lenge i en veldig liten leilighet så hun har ikke allverdens av stasj. Tror jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Du får kjøpt den på Designtorget og i gavebutikken til Kunst og håndverksmuseet, i allefall. Den er veldig fin!
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Designtorget ligger inne på Byporten, Hegdehaugsveien, House of Oslo og i Grensen.
|
|
|
#9 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innflytningsgave til singel venninnePur norsk i Theresesgt. 14 har også mye fint.
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 15-05-13 kl 13:03. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
heimføing
|
Sv: Innflytningsgave til singel venninneBarnslig moro, Rocking Rabbit: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innflytningsgave til singel venninnehttp://www.norwaydesigns.no/ Sist redigert av ItsOnlyMe : 19-10-10 kl 17:58. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innflytningsgave til singel venninneTror det finst en som er litt høyere også? fin iallefall.. Sist redigert av ItsOnlyMe : 19-10-10 kl 17:59. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Crazy Cat Lady
|
Samme sjappa har denne
|