Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pappas kone blir 60 år! Gavetips mottas med takk!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 12:32   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Pappas kone blir 60 år! Gavetips mottas med takk!

Jeg er helt, helt blank. Min fars kone blir altså 60 år. Vi skal i lag til henne på lørdag. Jeg vil kjøpe noe hun blir glad for.

Hun liker musikk (viser, hovedsaklig).
Hun liker å lese (men er medlem av bokklubb og jeg har ingen oversikt over hva hun har lest).
Hun er glad i mat (men min far er kokken i huset).

Tidlgere år har vi blant annet gitt henne en kurv med litt ekslusive kremer og sånt. Hun ble veldig glad der og da, men jeg har sett at det står urørt på badet deres, så hun er nok ikke en som bruker så mye stæsj, rett og slett.

Noen tips?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 12:34   #2
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pappas kone blir 60 år! Gavetips mottas med takk!

Kamera?

Gammel 20-10-10, 12:36   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

God tips! Men det har hun, vet jeg.

Gammel 20-10-10, 12:38   #4
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Gavekort på et kjøpesenter?

Gammel 20-10-10, 12:41   #5
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Billetter til en eller annen konsert med en artist hun liker? Gavekort på restaurant?

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 12:52   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

:noterer: Takker!

Kom gjerne med flere tips!

Gammel 20-10-10, 12:58   #7
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Gavekort på massasje, spabehandling. Selvom hun ikke bruker mye stæsj kan hun ha glede av massasje.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:17   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk på billettservice etter artiser. Noen visesangere med konserter i nærmeste framtid? http://www.billettservice.no/browse/...at=Alle+Musikk

Nå vet jeg ikke hvor dere bor i landet da...

Hva med theaterbilletter?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.