Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når DU ser deg selv i speilet ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 14:11   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når DU ser deg selv i speilet ...

...hva ser du da? Hvordan vil du beskrive deg selv utseendemessig, positivt? Trekk fram 5 sider ( el mer) med deg selv som er bra!

(Det er lov å slenge på sine negative synsinger tilslutt om man må...)

Kan prøve å begynne jeg:
Ser en dame i sin beste alder
Slank, og kan egentlig ikke klage over figuren.
Øynene er fine, og munnen bra. Tennene hvite. Høye kinnbein. Ok ører også faktisk. Hårfargen er også ok. Fine negler
Huden er vanlig nordisk, forstatt litt sommerbrun, det er jo bra.
Og legger jeg sminke i tillegg, så ser jeg faktisk ikke så aller verst ut...

Tja..... tror det var det jeg... *dette var ikke lett*

Negativt... mye..ingen A4.. men jeg tror jeg forsetter å fokusere på det positive nå mens jeg er i det hjørnet!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:13   #2
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Når DU ser deg selv i speilet ...

Jeg ser:

** Ungdommelig dame(kanskje litt for mye??)
** Enda litt sommerfrisk farge i ansiktet.
**Et ansikt som begynner å bli rundere.
**Øyner som har fått mere glans den siste mnd, enn de har hatt på leeenge.
** En figur, som begynner å ligne en dame, ikke en tenåring.

Vel. det var mine 5 ting.
Jeg klarte faktisk å finne fem postive ting, selv om selvbildet mitt ikke har vært bra de siste årene

Gammel 20-10-10, 14:34   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke så mye positivt å bidra med, jeg speiler meg sjelden. Jeg liker når jeg smiler da, det ser ut som jeg er glad.

Gammel 20-10-10, 14:39   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- en pen dame
- med fint hår som dog har litt kjedelig sveis
- fin hud
- veldreid kropp
- utrolig fine pupper

- MEN; jeg veier altfor mye
Dessverre overskygger det siste punktet som regel de positive punktene når jeg ser meg i speilet.

Sist redigert av Tjorven : 20-10-10 kl 15:14.
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:40   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser:

-Endelig en normalvektig kropp (har hatt litt "synsforstyrrelser" der)
-Pene øyne
-Fin munn
-Fin nese
-..... oh... nå tenker jeg her. Lange ben.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:45   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser en stor mage. Som jeg koser med, for inni er en baby.
Jeg ser likevel en ganske slank kropp ellers,
og pupper som grunnet tidligere nevnte baby i magen strutter ganske greit for tiden,
og hår som når jeg steller det er ganske fint.
og et ansikt som er normalt pent proporsjonert.

Gammel 20-10-10, 14:48   #7
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger godviljen til og ser:
- en definert midje på en kropp med former
- fin, mørk hårfarge
- kropp som er ganske solbrun (har nettopp hatt ferie)
- fyldige lepper

Nei, gir meg etter fire

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:50   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

- En voksen dame
- sliten hud og mørke ringer under øynene
- farge fra solarium - det sliter på huden, men demper kompleksene mine
- fin hårfarge - er fornøyd med at jeg har klart å spare min egen farge, og skal ha den slik framover
- øyne med potensiale - mitt beste trekk
- jeg har gått med 6 kg - fornøyd med det, selv om jeg fortsatt har en del å ta av på mage, rumpe og lår. Jeg ser egentlig ikke så stor forskjell i speilet, men ser det på klær og på bilder.
- jeg passer fine klær, sminke gjør underverker og jeg er flink til å ordne meg på håret
- en fin bh hjelper på tyngdekraften
- men ofte føler jeg meg som en illusjon - jeg bare later som - for virkeligheten er ikke bra nok

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:52   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nei, gir meg etter fire

Pøh! Fire, du, liksom. Jeg sier det igjen: Du er jo en av de peneste damene jeg har sett. Og jeg har levd lenge og sett mange damer, altså.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:56   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser noe slikt:

- pene grønne øyne (med et brunskjær akkurat i dag - må jo matche kjolen )
- et ansikt som fortsatt ser ganske ungt ut
- et museblondt, langt hår som går for lut og kaldt vann, men som har litt fall og ser greit nok ut
- bein som trass i sin kjeglefasong tross alt er ganske stramme
- en midje og figur som har sluppet veldig billig unna to svangerskap

En fysioterapeut sa til meg i dag at jeg var en sprek, dame, og at det ikke var ofte han så noen som hadde båret fram to barn uten at det syntes. Det var hyggelig å ta med seg. Ellers har jeg jo kjatret i det vide og brede om min pærefasong og mitt flate frontparti - for ikke å snakke om manglende høyde, så det er nok av materiale for komplekser.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:58   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Liten og nett kropp (selv om jeg vil ned 5-7 kg)
pen og passe fyldig munn
flotte pupper
langt lysblondt, tynt nordisk hår som jeg alltid sliter med, men med litt stell og styr ser bra ut
pene blå øyne som alltid har mascara og er penest med kajal på oversiden av øyet
ser ganske ung ut

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:02   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hmmm, denne var litt hard kjenner jeg. For alt det som har skjedd i forhold til graviditeter, fødsel og barseltid, og tiden rett før, har fart hardt med meg. Blant annet har jeg en hud som ser ti år eldre ut enn den gjorde før jeg ble gravid. Jeg veier altfor mye i forhold til det jeg ønsker, osv osv. Men jeg har da potensiale! Og i går startet jeg med nytt hudregime, så det er da håp...
Så hva ser jeg altså..

Fint hår (som trenger en runde hos frisøren, men dog.)
Flotte pupper til tross for amming.
Fyldig munn.
En fin figur under polstringen.
Helt ok ansikt når sminken er på.

Gammel 20-10-10, 15:02   #13
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Så flott å se det positive. Jeg ser

• En liten, slank berte
  • Ungt nok kvinnfolk
  • En som ikke tar seg sjølv høytidelig
  • Fantastisk kaoshår
  • Skøyerøyne

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:03   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser
- ei som etterhvert er mer dame enn jente, og som har:

- båret frem to barn, med stor møye
- litt sjeldne øyne; runde til å være asiatiske og med øyevipper i alle retninger
- fyldig munn, med definert amorbue
- nokså hvite tenner
- midje, enn så lenge
- ganske slanke legger

Gammel 20-10-10, 15:04   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Flotte pupper til tross for amming.

Jeg hadde flotte pupper på grunn av amming - så lenge det varte.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:05   #16
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser det ikke så godt i speilet, men på bilder hender det at jeg ser ei pen voksen dame.

Passelig slank, velproporsjonert
Fregner rundt nesa
Fyldig hår med fin farge, kan ha en god hårdag i ny og ne
Når jeg er ferdig sminket har jeg lange øyenvipper og et standart symmetrisk ansikt.
Leppene kunne kanskje trengt en omgang med fyll om jeg hadde slike behov, men det hjelper med leppestift også.

Beksrivelsen kan svinge fra vanlig, via sporty til pen - litt etter dagsform og øyne som ser. Jeg føler meg ikke så sporty alltid, men jeg har et litt friskt utseende.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:12   #17
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tja
-tykt og kraftig hår som tåler all verdens farginger uten å bli skadet
-Blå øyne som ser snille ut, og blir fine med litt sminke
-Fint smil med rette tenner
-God hudfarge
-ok munn

Jeg klarte 5

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:15   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg klarer 5 - *dårlig selvbilde*

Mine fine ting som jeg kan si om meg selv går mer på det som er inni.

Gammel 20-10-10, 15:19   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele fem ting, altså? :tenker hardt:

- tykt hår uten for mye grått
- ganske pene øyne (når de er sminket)
- rette tenner
- innsvinget midje til tross for stor overvekt
- akkurat passe høyde

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:26   #20
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mener du naken??
Jeg ser definitivt best ut med klær ...

Jeg er:

-nyklippet OG fornøyd!!
-lange bein og lang rygg.
-synlige kragebein (fikk fortalt en gang for mange år siden at dette var en fin ting ... :undre: )
-fin hud i fjeset. Men her spores kun melkehvit hud (Skummet melk, vel og merke).

Speiler meg kun når det er høyst nødvendig ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.