|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?HÆ?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 22-10-10 kl 18:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Har du mange ikoner på startsiden? Ellers kan du kjøre gjennom med Ad-aware og Spybot. |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Ikoner på startsiden?
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Er det nettet? I tilfelle kan det hjelpe å restarte ruteren (kutte strømmen kanskje). Det har gjort susen her, når ting nesten bare såvidt går rundt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?
Har gjort det og har ikke mange ikoner.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Mitt er også sirup, men det er visst Telenor sin feil. Ringte kundeservice i dag, og han sa det var deres feil, men visste ikke hvorfor...
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Annen PC (Mannens jobb PC)) fungerer som smurt. Jeg tror kanskje det er virus? Den har blitt ennå verre nå, får ikke åpnet Windows en gang.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Har dere ikke antivirus? Mannen min bruker Avast, det er jo gratis og alt.
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Vi har kjørt to antivurusprogra, Norton og McAfee og ingen finner noe. Nå virker maskinen dog mye bedre enn i forgårs. Den tåler bare ikke å gå i dvalemodus - da henger det seg opp igjen.
|
|
|
#11 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Du må aldri ha to antivirusprogram installert samtidig. Det funker dårlig.
|
|
|
|
#13 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Det kan skape krøll i systemet på pcen og bla gjøre den tregere.
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Dessuten er det helt unødvendig. Norton er grusomme greier i mine øyne, men det er mest fordi man må manuelt rydde opp i systemregisteret om man prøver å avinstallere.
|
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Antivirusprogram har det med å ødelegge for hverandre, og det holder uansett i lange baner med et. Oppdager Norton et nytt virus, deler de infoen med de andre selskapene slik at alle tilbyr samme beskyttelsen.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Et godt alternativ til Adobe Acrobat Reader er Foxit Reader: www.foxitsoftware.com (installer uten browser toolbar etc.)
|
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Jeg ser at når maskinen har vært i dvale, og jeg prøver å få liv i den igjen, så vises det en boks i høyre hjørne som sier at Norton security jobber i bakgrunnen. Trolig årsak?
|
|
|
#19 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Du har Norton, altså? Tsk, tsk. Leser du ikke FP?
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvorfor er nettet mitt plutselig blitt sirup?Mer prosesser enn jeg gidder å telle!! Hva er dette og er det dumt?
|
![]() |
|
|