Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ulltøy til dame

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 21:21   #1
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ulltøy til dame

Hvor (gjerne på nett) kan jeg få kjøpt leggings, ullsingletter og pene ulltrøyer til meg selv? Jeg tenker trøyer til å ha under kjoler, ikke for å gå på tur i, det har jeg massevis av. Ser nøstebarn har, men det må da finnes noe mer?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:23   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulltøy til dame

Sparkjøp har flere ulltrøyer og singleter som er litt finere enn til vanlig turbruk.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:31   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om jeg har sett undertrøyer i ull og silke(?) på undertøysbutikken Change.

Gammel 21-10-10, 21:36   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg lurer på om jeg har sett undertrøyer i ull og silke(?) på undertøysbutikken Change.

Det skal jeg få sjekket ut, takk for tips!

Gammel 21-10-10, 21:38   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Sparkjøp har flere ulltrøyer og singleter som er litt finere enn til vanlig turbruk.

... men de starter på str. 38.

Gammel 21-10-10, 21:39   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes Pierre Robert sine ullsingletter er pene til å ha under kjole.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:43   #7
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

... men de starter på str. 38.

Neida, jeg sjekka nå, og denne i ull/silke begynner på 36.

Sist redigert av Ina : 22-10-10 kl 10:53. Årsak: skrivefeil
Gammel 21-10-10, 21:45   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Neida, jeg sjekka nå, og denne i ulle/silke begynner på 36.

OK, jeg var på utkikk etter singleter, så jeg sjekket bare det.

Gammel 21-10-10, 21:46   #9
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte meg tre singleter i ull, med blondekant, på Cubus i går. En lilla, en grå og en hvit. Jeg tror de hadde svart også. De kostet 179 kr stykket tror jeg, så det var ikke så ille. Ellers har Calida noen utrolig deilige i ull/silke som jeg pleier å ønske meg til jul. Men de er litt dyrere da.

Gammel 21-10-10, 21:49   #10
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

OK, jeg var på utkikk etter singleter, så jeg sjekket bare det.

Ja, det stemmer sikkert. Men da kan man iallefall få en genser i 36.

Må sjekke ut Cubus skjønner jeg. Var det ok lengde på dem? Jeg vil gjerne ha dem litt lange.

Gammel 21-10-10, 23:09   #11
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Neida, jeg sjekka nå, og denne i ulle/silke begynner på 36.

Akkurat den har jeg på meg nå. Deilig! Litt kort i armene etter min smak, men veldig god og myk. Har kjøpt longs til den også. Trøyen har en fin kant i halslinningen.

Opprinnelig lagt inn av Ina

Må sjekke ut Cubus skjønner jeg. Var det ok lengde på dem? Jeg vil gjerne ha dem litt lange.

Den over her er ikke så lang. Jeg kunne også trene meg å ha litt lange ulltrøyer og singleter. Skrik ut dersom du finner noen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:19   #12
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De fra Cubus var ganske lange ja. Hvis jeg drar litt i den jeg har på meg nå, dekker den rompa.

Gammel 22-10-10, 10:55   #13
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Denne fra Nøstebarn er iallefall lang. 320 kroner.

Gammel 22-10-10, 11:06   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sparkjøp sine er veldig gode syns jeg. Og fine.

Gammel 22-10-10, 11:15   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sparkjøp og Cubus feks. PierreRobert, Janus.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:25   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har den lange til nøstebarn og den er helt fantastisk!! Siden den er ubehandlet og så er den bare vasket 1 gang siste måneden. Henger den opp om kvelden til lufting.

Kunne nesten tenkt meg en til som nattkjole. Sånn at jeg har en på dagen og en på natten.

Har også en fra pirrerobert som er veldig fin. De får man i alle dagligvarebutikker.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 09:54   #17
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Lurer på om Janus har en del. Sjekk krabaten.no!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 10:31   #18
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har også kjøpt ullsingleter på cubus, de er fine og lange nok. En gul knapp har noen fine i silke fra Rosemunde, men de har jeg ikke prøvd selv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.