![]() |
#1 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Riktig BHJeg finner ingen BH som passer meg perfekt.
![]() |
#2 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riktig BHMitt beste tips er å besøke en undertøysforetning hvor de vet hva de driver med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riktig BHDu får ta turen til en spesialforretning som selger kun undertøy. Der kan damene ofte sine saker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Riktig BHJa, det er utrolig hvilken forskjell det gjør å handle f.eks på Marks & Spencer! De er virkelig utrolig flinke til å finne BH som passer. Har vært et par steder i Oslo også hvor de virkelig kan dette.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Riktig BHHei. |
![]() |
![]() |
#6 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riktig BH
Det beste med M & S er at det er så veldig lite jåleri, ja mange av de som jobber i prøverommet er skikkelige "kjerringer". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Riktig BHTusen takk for tips.
![]() |
#8 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riktig BHwww.85b.org er ikke så dum den heller...
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riktig BHJeg syntes formpressede skåler er finest. Type t-skjorte BH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
http://www.lalina.no/
![]() |
#13 |
I mål
|
Har liksom hørt at det er konklusjonen for mange. Jeg tror jeg er en 85c, tipper vel at 75DD er det riktige... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel
|
Samme her. Og i dag åpnet undertøyskjeden Change butikk her i Stavanger. Og jeg var og kjøpte meg to sett (ta to betal for en) i str 75DD. Fikk god hjelp da jeg var innom der i København i høst, og de fant den rette størrelsen til meg.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Riktig BHSnikete pupper er noe herk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Riktig BHEt tips angående BH-er som er blitt litt for vide etter en tids bruk: Sy en søm mellom cupene foran. Sømmen skal være skrå slik at du syr inn mest "nederst". Dette kan du også gjøre med BH-er som du ikke synes "løfter og samler nok. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Riktig BHJeg har også fått god hjelp på Steen&Strøm. Eneste jeg har å utsette er at de ikke hadde så mange fine i 75D. Jeg fant ett merke jeg likte og endte opp med å kjøpe to like, bare forskjellig farge.
![]() |
#19 |
I mål
|
![]() Sv: Riktig BHKom meg innom en undertøysbutikk idag, på CCvest, og fikk veldig god hjelp av søt jente. Ganske riktig; jeg er en 80D og ikke en 85C. Fikk kjøpt meg en ny svart bh som passet utmerket og gav fin puppefasong, så jeg er veldig fornøyd. Nå trenger jeg en hvit også, men må spare litt først... Dyrt med ordenltlige bh-er ja, men viktig. Kan heller ha litt færre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Riktig BHSelv om det er dyrt så vil jeg si at det er verdt hver krone ift BH som man kjøper på kleskjedene. Man får hjelp fra profesjonelle, man finner rett BH og disse BH'ene løfter mer på brystene enn f.eks H&M sine. H&M sine blir veldig fort slitt.....
![]() |
|
|