|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ticket til halv pris!Da er det mulighet til å kjøpe Ticket 2 Heaven på www.ellos.no. Og har man i tillegg tatt vare på Elloskatalogen som kom nå nettopp, så ligger det en 50%-rabatt-lapp inni der
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Ticket til halv pris!Fant ikke noe i str 134 |
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Ticket til halv pris!er det forskjell på jakkene med og uten mønster? Tenker stoffet siden det poengteres på den ensfargede at den har slitesterk polyester
|
|
|
|
#6 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Ticket til halv pris!De hadde ikke størrelsen vi trengte heller, men jeg har sett disse i butikken. Jakken til gutt med mønster er litt tynnere enn den vanlige kvaliteten som er på dressene. Modellen heter Elias. De ensfargede ser ut som det kraftige stoffet som het Oxford i fjor. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ticket til halv pris!Takk for tipset! Hentet fram elloskatalog fra papiravfallet, og har bestilt den grønne TTH-jakken. Den er nok litt stor i 140, men kan uansett ha den på lager til den passer. Har hatt flere jakker, bukser og dresser fra TTH og liker dem veldig godt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Ticket til halv pris!Jeg finner bare 25% rabatt fra den siste katalogen jeg. Har det kommet en katalog etter det som jeg har kastet tro?
|
|
|
#10 |
|
har gullhår
![]() ![]() |
Sv: Ticket til halv pris!
Enig med deg. Deponerte på et sett med den mønstrete jakken og ensfarget bukse til vår gutt på 10 år, men pga. stoffkvaliteten leverte jeg det tilbake. Er veldig fornøyd med kvaliteten på det stoffet de har brukt tidligere. Siden den mønstrete jakken har det kraftige stoffet ville jeg sjekket om det er det samme til liten gutt også. Det kan hende det kun er til de største barna de har endret kvaliteten. Jeg tror kanskje det altså. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg fikk også bare 25% i den katalogen jeg sjekket, og på nettsidene (min side) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
har gullhår
![]() ![]() |
Katalogen har et bilde av en dame med en lilla ullkåpe på. Jeg får ikke logget inn med kundenr. eller e-post der. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ticket til halv pris!Jeg har heller ikke noe 50% tilbud i mine tilbud på nett.
|
|
|
#17 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det hadde vært fint for jeg har kun 25% på mine sider jeg også og forstår ikke helt hvor disse 50% kommer fra.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ticket til halv pris!Kodene er ikke individuelle, så vidt meg bekjent. Kan jo bare slenge ut (den som har brukt den) en så vi får testa?
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Tror du?
|
![]() |
|