|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Senseo eller Nespresso? Eller noe annet?Jeg ønsker meg en enkel kaffemaskin, og behøver ikke noe eksklusivt. Melkeskummer vil jeg ha separat. |
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Senseo eller Nespresso? Eller noe annet?Senseo har jeg ikke prøvd, men jeg har en Nespresso Citiz, sånn som på bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Senseo eller Nespresso? Eller noe annet?
Ja, en separat melkeskummerduppeditt. |
![]() |
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
Måtte inn og sjekke. 3.09 for espressokapslene og 3.39 for lungokapslene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Senseo eller Nespresso? Eller noe annet?Fordelen med Nespresso er at den har vært lenge på markedet og det er mange som har den, derfor er sjansen for at de skal gå konkurs ganske liten i forhold til mange av de andre merkene som har kommet på markedet nå. Så da slipper man å kjøpe ny maskin fordi man ikke får tak i kapsler som passer lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Senseo eller Nespresso? Eller noe annet?Jeg digger min røde LeCube :hjelpsom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Senseo eller Nespresso? Eller noe annet?Senseo har vel vært i utlandet ganske lenge?
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
Pluss 55 i porto for hver forsendelse. Det betyr at dersom du bestiller 50 kapsler, som er minimumsantall pr bestilling, må du legge på 1,1 kr pr. kapsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Senseo eller Nespresso? Eller noe annet?Vi har en helt enkel nespresso-sak, og vi er veldig fornøyde med den... sånn egentlig litt for fornøyde, sånn kaffedrikking- og prismessig sett.
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
Vi har begge de. Og jeg har en Nespresso Citiz på kontoret mitt. Rancilioen lager best kaffe og er det soleklare valget for folk som drikker mye kaffe. Nespressoen egner seg best for folk som drikker lite kaffe eller som ikke gidder å lage manuell kaffe og som gir blaffen i de skyhøye kostnadene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|