|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har handlet barneklær hos my cinnamon girl?Hvordan er klærne i størrelsen? Gnuri er 130 cm. Kjøper jeg da 8-9 år eller 10-11? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Noen som har handlet barneklær hos my cinnamon girl?Ingen som har kjøpt noe der? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Noen som har handlet barneklær hos my cinnamon girl?Jeg syns de er stor i str. Kjøpte kjole str 2-3 år. Jenta mi er 2år og 4mnd, og det er fremdeles en god stund til hun kan bruke kjolen.
|
|
|
#4 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Noen som har handlet barneklær hos my cinnamon girl?Datteren min er 129 cm høy og har en kjole derfra i str. 8-9. Den er stor nok til henne, har brukt den et par år snart og passer en god stund til tenker jeg.
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Noen som har handlet barneklær hos my cinnamon girl?Jeg har ikke kjøpt noe derfra, men har kikket på plaggene, og synes de virker veldig vide.
|
|
|
|
#6 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Noen som har handlet barneklær hos my cinnamon girl?Ja vide er de nok, og Gnuri er veldig tynn, men det var mest lengden jeg var bekymret for. Hvilken størrelse hadde dere villet bestille til en på 130 cm ? |
|
|
|
![]() |
|
|