|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Baluba i Åsane?Siden jeg ikke vet hvor jeg skal poste denne, så prøver jeg her. Bær over med meg hvis jeg gjør feil. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Baluba I Åsane?Min datter har vært i selskap der og syntes at det var gøy. Det er egentlig alt jeg vet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Baluba I Åsane?Vi har hatt et besøk der og det var helt OK. Hotdog, brus og leking var inkludert i prisen, og så hadde jeg med kake og is. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baluba I Åsane?Basert på hvor det ligger vil jeg mene det blir et stykke å gå fra buss-stoppet, for å si det sånn.
|
|
|
#5 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Baluba I Åsane?Jeg syns balubas bursdager er ganske bra.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
![]() |
Sv: Baluba I Åsane?Tusen takk for svar alle sammen. Da blir det nok Baluba, med organisert kjøring for de som ikke har bil. Skal nok fikse det |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Baluba i Åsane?Min eldste har vært der i flere bursdagsbesøk og hatt det kjekt.
|
|
|
#8 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Baluba I Åsane?Lille og veninnen feiret 6-årsdagene sine sammen der. Ungene synes det var helt toppers, vi voksne var litt mer lunkne. Rommet vi fikk var rett ved siden av kompressor-rommet til skytepangene, så det bråkte mye, så og si konstant. Vi hadde forresten med kake, ungene var happy-schnappy for det.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Baluba i Åsane?Vi har bare vært på Jungelklubben (Sartor) og den der i Fana.
|
|
|
#10 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Baluba i Åsane?
Den på Sartor er grei og liten. Den i Fana (som jeg har glemt hva heter) er ganske grei, men uoversiktlig i fht Åsane.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
![]() |
Sv: Baluba i Åsane?
Hadde helt glemt den på sartor, det var jo et alternativ |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Baluba i Åsane?Jeg har bestilt bursdag der for min gutt som blir 8 snart. Han har vært i flere bursdager der, og de koser seg veldig! |
|
|
|
![]() |
|
|