|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Ville dere vist den for en gjeng søttenåringer? Jeg er litt redd for at de bare skal synes det er en sexfilm. De vil fryktelig gjerne se den.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)De vil mest sannsynlig fokusere på sexbiten, men det vil de vel uansett hvilken film du viser dem.
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)De syntes Volver var helt bak mål, og hengte seg opp i en scene der kløften til Penelope Cruz ble filmet ovenfra...
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Jeg ville vist dem filmen. Om de fokuserer på sexbiten så har det vel ingenting å si så lenge de også klarer å fokusere på spansken.
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Ja, det er en slags spansk.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Noen vil kanskje få med seg mer en sexen, andre ikke. Men jeg er ganske sikker på at alle kommer til å følge skikkelig med, og at igjen kommer til å skulke den timen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Jeg tror ikke den viser noe de ikke har sett før i den alderen uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)
Men det var jo en flott og morsom scene både filmteknisk og innholdsmessig. Jeg kan godt skjønne at de hengte seg opp i den; hvor sexy er oppvask vanligvis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Det er mye sex, men det er også mye humor og temmelige tydelige budskap innimellom. Jeg hadde ikke hatt problemer med å vise den for 17-åringer. 14-åringer, ja, men 17 - alvorlig talt, de har vel debutert for lenge siden hele gjengen. Og slik jeg forstår ungdommen nu til dags har de allerede eksperimentert mer enn meg.
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Ville nok kunne vist den for 17-åringer ja.
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Jeg ville og vist den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Synes forresten Diego Luna er så utrolig søt.
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Nå må du gi deg, Stompa. Alle vet at det er Gael som er gutten! Selv elevene mine vet det.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Dere som har sett "Og mora di også" (Y tu mamá también)Jeg synes ikke Gael er noe i det hele tatt jeg da. Men jeg er sær.
![]() |
|
|