|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Om iPhonen dør …....er det som var på den tapt for alltid?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Om iPhonen dør...Først kobler du den til en datamaskin og ser hva du får ut av den. Deretter kan du levere den inn for sjekk, eller bare erkjenne at den er død.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Om iPhonen dør...
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#5 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Om iPhonen dør...Dersom telefonene din er i live og det bare er skjermen som er død så kan det fikses (dersom du ska ha ny iPhone da). Koble til PC/Mac og ta backup av telefonen. Når du kobler til din nye iPhone så tar du restore fra den backupen og vips så har du alt du hadde på den gamle telefonen på den nye telefonen. Dersom du ikke skal ha ny iPhone så er det nok bye bye til det du hadde av data. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
Sjefemann insisterer på at alle som jobber for ham skal ha iPhone. Han nekter å tro at folk kan få jobbet effektivt uten, faktisk.
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
Smarting!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så bra!
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Om iPhonen dør...Og vips, da har jeg fått lastet opp alle bildene mine og slettet dem fra telefonen. Men jeg forsøkte å synkronisere kalenderen så jeg fikk med meg alle avtalene mine, men det ser ikke ut som om det gikk sånn helt uten videre.
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Om iPhonen dør...Jeg nei, en gang hvert skuddår sånn ca. Men jeg burde kanskje ta lærdom av dette...
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#14 |
Shake it out!
|
Syncen er grei, det er sikkerhetskopien som tar en evighet. Men det er mulig at det også skjer fortere om man gjør det jevnlig, hva vet jeg.
![]() |
#16 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Om iPhonen dør...Wohohohiiii, nå har jeg fått kalenderinformasjonen min inn på pc-en også.
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Om iPhonen dør...Men altså, den tar ikke sikkerhetskopi av app-ene mine! Hvorfor ikke? Når jeg går inn på "synkroniser programmer" får jeg spørsmålet om jeg virkelig vil det, for da vil den erstatte programmene på iphonen med dem jeg har liggende på mac-en. Og jeg vil jo virkelig ikke det, jeg vil gjøre det motsatte - synkronisere de som ligger på mac-en med de som ligger på iphonen.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om iPhonen dør …Å skifte skjerm på iPhone er svindyrt. På iPhone 4 er det enda dyrere. Å gjøre det via Apple lønner seg vel omtrent ikke.
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Om iPhonen dør …
Mannen skiftet skjerm på sin mobil (ikke via Apple), men den fikk ekstremt mye dårligre trykkfølsomhet etterpå, så han endte opp med å kjøpe ny (jeg har den gamle hans som reservetelefon nå, og den STINKER. Hans skjerm knuste, mens hos meg tror jeg muligens det er programvare som er gåen. Den har sprukket litt opp i kanten i rammen, slik at det er en glipe inn, og jeg tipper at det er dritt som har kommet inni den, i kombinasjon med at den har vært i gulvet litt for mange ganger, som er problemet her.
![]() |
|
|