Bytte av ødelagt regnbukse?
Ønsker å høre deres mening om dette:
5-åringen fikk ny regndress i januar. Etter EN dag i bhg var buksa ødelagt - flere perforeringer (heter det det?) og en liten rift.
Joda - jeg ser jo at det er sånn som skjer. Det var speilblank is overalt ute, og barna hadde vært inne i to dager før de fikk være litt ute denne dagen. Det var selvfølgelig strødd med singel overalt, og barna hadde akt nedover en bakke på baken.
Jeg har lappet buksa etter beste evne, men i dagens mildvær hadde han hatt på buksa igjen og blitt klissvåt.
Sånn halvt oppgitt nevnte jeg det for en av de ansatte at det var jo typisk da - dressen til 400 kroner som holdt i en dag. Var vel bare å kjøpe ny da.
Det er da hun sier; men du må da bytte den! De andre barna hadde ikke fått sine bukser ødelagt, og 5-åringen leker ikke noe mer voldsomt enn de andre.
For ordens skyld - dette er en regndress kjøpt på Baby Shop - en gruffegrønn med dinosaurer og med et slags fòr. (Kan muligens være Reflex?)
Kan jeg reklamere på dette da? Er jo "selvforskyldt"? Eller bør de tåle såpass - de andra barna sine dresser har jo tålt det.
|