|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Trenger tips til førstehjelp for mobiltelefoner! Skolegutten mistet sin SE W595 på vei hjem fra skolen i går og den har ligget ute i et drøyt døgn. ... og selvfølgelig har det regnet. Batteri, sim-kort og minnekort er fjernet og den er skøvet opp. Skal den bare ligge og tørke eller bør vi bruke føner'n? ... og holder det med to timers lufttørking? Det var realt vått inne bak batteriet,og de to kortene.
|
|
|
#3 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Prøv å bare la den lufttørke, men to timer er nok alt for lite. Den bør nok ligge mange dager.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Hva jeg gjorde, da min mobil druknet i ei halv flaske hvitvin (ikke spør...
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Jeg ville tatt meg jobben med å skylle alle delene i rent vann, og så la den ligge i flere dager. For en litt hurtigere tørk, så kan du legge den på omkring 50 grader i stekeovnen, på varmluft.
|
|
|
#6 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Ta fra hverandre alle løse deler. Tørk i tre-fire dager. Det gjør susen.
|
|
|
#7 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Den kan jo tørke på badegulvet, oppå en håndduk.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Badegulvet er fint, to timer er altfor lite.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Kan skoleguttens mobil reddes?Hvis man skal skulle, bør man helst benytte batterivann - kjøpes på bensinstasjoner. Det er destilert vann - altså helt rent...
|
![]() |
|
|