|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nyter et nytt liv
|
Roma/New York, hvor mange dager?Vi holder på å skal planlegge en liten kjærlighetstur, bare jeg og mannen.
|
|
|
|
#2 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Til NY ville jeg hatt en uke. Mye å se der. Pluss lang reisetid.
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Vi har vært 5 dager i Roma, det var kjekt. Fikk sett masse og sett på livet.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Vi var også fem dager i Roma. Det var fint. Shoppet veldig, veldig lite. Jeg liker normalt å shoppe, men her fant vi ingenting, eller så var vi bare veldig opptatt av å være turister. Det var MASSE å se og oppleve. Ville hatt fire dager, i det minste. Fem var fint. Seks er kanskje ikke nødvendig. Slappet av, spiste deilig mat, ruslet masse rundt, fikk med oss en hel haug. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Takk for tilbakemeldinger.
|
|
|
|
#6 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Tre dager i Roma var for lite. Dit må jeg tilbake.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?I hvertfall 5 dager i Roma. Hvis ikke fler.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Vi hadde 5 dager i Roma og fik med oss alt vi ville..opptil flere ganger. For oss hadde det vært nok med 3.4 dager. Men for all del, en fantastisk by. Men det er no gjerne slik at om man først er på storby ferie trasker man rundt hele dagen, og kan drmed få med seg mye å bare en lang helg.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Vi hadde 5-6 dager i Roma i sommer, det var akkurat passe til at vi fikk sett masse, men likevel slappet av og koste oss og ikke løp absolutt hele tiden. 4-5 dager burde funke fint, særlig hvis det ikke er midt i den varmeste sommeren som det var da vi var der. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?NY er helt fantastisk. Jeg har reist mye og til mange storbyer, men NY var noe helt for seg selv. Men man trenger litt tid. Vi var der i 10 dager. Det var allikevel mye som gjenstod. Så jeg ville sagt at du trenger 5 dager i byen, og så er det jo ganske lang reisevei som gjør at man nok trenger en hel uke til NY ferie.
|
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Vi var fire netter i Roma og rakk veldig mye på den tiden altså. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Roma/New York, hvor mange dager?Vi hadde fem netter i NY da vi var der på samme type tur i februar, og min svoger og svigerinne reiser samme turen nå denne uken; onsdag til mandag - kunne gjerne hatt mer, selvsagt, men det var ikke for lite heller! Alltid greit å ha en unnskyldning for å dra tilbake. Jeg har vært i NY to ganger i år, og skal definitivt tilbake igjen - neste november er allerede på tapetet!
|
![]() |
|
|