|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaKnotten, som foretrekker Madagaskar-suppen takket være den **** pastaen, spiser min tomatsuppe ...
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaDen beste tomatsuppen jeg har smakt er Irma sin smakfulle tomatsuppe, begge barna elsker den også. Jeg lar kjøttboller koke i suppen, og setter skåler på bordet med eggebåter, revet ost, maiskorn, grov makaroni og varme rundstykker eller lignende, så får ungene plukke og mikse. Kjempegodt! Her er oppskrift med bilde:
|
|
|
#10 |
|
Off the map.
|
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaSR- det er vel ikke krise å ha Torosuppe en gang i blant, men det er jo litt 'fortærende' at de heller vil spise denne enn ting som er laget av skikkelige råvarer.
|
|
|
#11 |
|
Tankefull
|
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaFløte/melk er trikset her.
|
|
|
#12 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaJeg har enda ikke truffet på noen som ikke liker min: http://matloggen.blogspot.com/2010/0...oppskrift.html
|
|
|
|
#13 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Tomatsuppe for Toro-barna
Det kan være en idé, faktisk. Det er jo ett eller annet i den suppa, som ikke smaker hjemmelaget. Smaksforsterker er ikke noe man trenger, men det er ungene som liker smaken. Kan man lære dem å like skikkelige saker ved gradvis tilvenning kanskje?
|
|
|
#14 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaDen lignet veldig på den jeg pleier å lage. Jentungen elsker den, guttungen foretrekker Toro.
|
|
|
#16 |
|
Ekvilist
|
For meg er det faktisk krise med Toro, etter å ha fått smaken på hjemmelaget tomatsuppe. Skal vi trå til med kjøpt tomatsuppe kjøper vi heller Knorr sin ferdiglagde.
Vi har som kjent prøvd ut en del tomatsupper. Dette er også vår favoritt.
|
|
|
#17 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaEg trur at trikset er å bruke ein del fløyte, samt sukker. Ein god del sukker, for Toro sin er da temmelig søt? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Permakulturell
|
Sv: Tomatsuppe for Toro-barnaDen jeg har fått best tilbakemeldinger på fra barn, er Mims tomatsuppe. Med litt melk eller fløte i for de sarte. Kjøttboller og fullkornsmakaroni gjør suppa til fullblods middag.
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
![]() |
|