Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Telefonterror.no

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-10, 13:04   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Telefonterror.no

55602844
33500120
Jeg blir oppringt og oppringt og oppringt fra disse numrene. Når jeg skriver de inn på gule sider kommer jeg rett inn på telefonterror.no

I dag har det ringt 4 ganger allerede.
I går har jeg ikke tall på hvor mange ganger det ringte. Likeså dagen før.

Det har og vært et annet nummer, dette fikk jeg opp en organisasjon på når jeg søkte. Jeg ringte dit og sa som sant var at jeg er møkklei telefoner fra dem, det ringer, linjen blir holdt i noen sekunder, og ingen sier noe, så legger de på.
Før jeg ringte og sa ifra har jeg vært plaget med telefoner al'a dette et par ganger i uka.
Etter at jeg ringte har de to øverste numrene her ringt og ringt. Der er heller ingen som sier noe, holder bare linja en stund og legger på.
Fra alle numrene hører jeg folk i bakgrunnen, telefonselgere.

Dette er så utrolig irriterende, jeg kjenner det er like før jeg klikker. Og ikke får jeg ringt de tilbake og kjeftet de ut heller.

Noen som vet,
om det finnes en eller annen metode for å bli kvitt dette?
Jeg har ordnet med Brønnøysund, sperret for sånne telefoner, men det er ikke så lenge siden så det tar vel tid før det fungerer.

Gammel 29-10-10, 13:11   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonterror.no

Selgere har datamaskiner som ringer opp flere numre samtidig, og hvis du ikke er den første til å svare, får man bare bakgrunnstøy før det bryter. Ta telefonen raskt neste gang og be dem slutte å ringe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:13   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du søker på nummerne inne på telefonterror får du opp hvem de tilhører. Det første er Nasjonalforeningen for folkehelsa. Det andre er Child Africa.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:17   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ah, takk for hjelpen.
Det skal jeg prøve å finne nr til dem.
Jeg har tatt telefonen med en gang de ringer, men de sier aldri noe uansett.

Gammel 29-10-10, 13:20   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Må være EKSTREMT irriterende! Får håpe du får tak i de rette folkene, og at denne oppringningen opphører.

Gammel 29-10-10, 13:34   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig irriterende, håper du får en slutt på det fort!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.