|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Salg på Mads&Mille (Container, Odd Molly, Chill Norway m.m)http://madsogmille.dk/nyheder/foedse...-shop-amok.asp
![]() |
#3 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salg på Mads&Mille (Container, Odd Molly, Chill Norway m.m)Jepp; har kikket innom og klikket hjem to stykk OMolly light embroidered skjorter samt en crysalis minigown i light powder. Klarte ikke få opp bilder. da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: Salg på Mads&Mille (Container, Odd Molly, Chill Norway m.m)Trekker de fra momsen ? Det er mange år siden jeg sjekket sist, og da trakk de den ikke fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Salg på Mads&Mille (Container, Odd Molly, Chill Norway m.m)Jeg slapp iallefall toll begge gangene jeg bestilte derfra. Trykket av for gave.
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Salg på Mads&Mille (Container, Odd Molly, Chill Norway m.m)De trekker ikke fra dansk moms nei, jeg har spurt spesielt om det. Men de sender som gave, dvs. i "personlig innpakning", uten faktura og uten lapp på plagget. Det er jo greit, men jeg lurer litt hvis man må bytte, reklamere osv. - hvor greit det er om man ikke har hverken lapp eller faktura/pakkseddel.
![]() |
|
|