Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ansiktskrem - trenger tips!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-10, 20:13   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Ansiktskrem - trenger tips!

Jeg tør nesten ikke si det... men jeg bruker rett og slett Decubal Clinic Cream i ansiktet. Den er feit og skikkelig god!
Men nå er jeg så plaga med tette talgkjertler at jeg må krype til korset å kjøpe ordentlig ansiktskrem. Men HVILKEN?

Jeg har fryktelig tørr hud og har eksemhud. Er 28 år - om det har noe å si.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 20:48   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktskrem - trenger tips!

Dermalogica er fantastisk for de fleste med eksemhud.
De har kommet med flere gode kremer etter at jeg sluttet å jobbe med det, men de har noen skikkelig feite og gode de og. Som er slik at de ikke skal gi tette talgkjertler.

Gammel 29-10-10, 20:54   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aderma? er iallefall god på eksem-hud, og tørr hud.
Lurer på om det finst en egen ansiktskrem i merket.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 22:14   #4
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

slår ett slag for Ormagel fra Linda Johansen jeg.. Jeg har fått hud som jeg aldri trodde jeg kunne få, myk ingen store porer....

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 22:26   #5
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Dermalogica Intensive Moisture Balance er superduper, og trekker lett inn i huden. Du kan evt. bruke et fuktserum eller ren mandelolje under for mer fukt. Jeg har også prøvd Super Rich Repair, som er den rikeste kremen fra Dermalogica, men den gjorde meg bare tørr på overflaten til tross for at kremen er rik og fet.

Som krisekrem anbefaler jeg Hemp Face Protector fra Body Shop. Ingenting slår denne til flassete vinterhud.

Gammel 30-10-10, 20:13   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kan dere ikke bare anbefale den samme, da??
Takker for tips.

Gammel 30-10-10, 20:54   #7
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes Origins er veldig bra! Bruker Have a nice day ansiktskrem og Night-a-mins nattkrem. Har tendens til atopisk eksem. Ellers elsker jeg en maske fra Decleor som heter hydra floral, den bruker jeg som nattkrem et par ganger i uken og den demper myye! Origins har også en egen serie for irritert hud som jeg har tenkt å prøve når jeg har brukt opp den boksen med Have a nice day som jeg bruker nå.

Det som er bra (synes jeg) med Origins og Decleor er at de bruker økologiske ingredienser og ikke har mineraloljer i produktene sine.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 20:57   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg synes Origins er veldig bra! Bruker Have a nice day ansiktskrem og Night-a-mins nattkrem. Har tendens til atopisk eksem. Ellers elsker jeg en maske fra Decleor som heter hydra floral, den bruker jeg som nattkrem et par ganger i uken og den demper myye! Origins har også en egen serie for irritert hud som jeg har tenkt å prøve når jeg har brukt opp den boksen med Have a nice day som jeg bruker nå.

Det som er bra (synes jeg) med Origins og Decleor er at de bruker økologiske ingredienser og ikke har mineraloljer i produktene sine.

Hvor får man kjøpt det? Jeg har også atopisk eksem.

Gammel 03-11-10, 00:21   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

orgins finnes hos esthetique og decleor hos hudpleie, bla magic. Decleor lønner det seg sikkert å kjøpe online.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.