![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() I et stresset øyeblikk rygget jeg dessverre inn i en bil idag (ryggesensor er allerede bestilt!), og bilen min traff registreringsskiltet på bilen bak meg, som fikk en tydelig bulk. Sist redigert av torsk : 30-10-10 kl 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: bulk i registreringsskiltetJeg har kjørt Passat, dog den forrige karrosserimodellen, og den hadde bulker i registereringsskiltet (heeeelt sikkert min feil), uten at det var noe verre enn nettopp det; bulker i registreringsskiltet. Og ikke noe skader bak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: bulk i registreringsskiltetJeg vet ingenting om hva som befinner seg bak skiltet, eller hva det vil koste å ordne det, men jeg har egentlig tenkt at bulket skilt er noe man må regne med. Alle bilene i Oslo sentrum er bulkete og bøyde, det er en av lukeparkeringens priser.
![]() |
#4 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: bulk i registreringsskiltetHvis det stemmer har jeg griseflaks. Men det forundrer meg ikke om Møller vil bytte hele forskjermen til kr 30 000,- hvis det er en mikroskopisk bulk der. Dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: bulk i registreringsskiltetHvor fort kjørte du da det smalt? Enhver støtfanger skal klare 8km/t uten å bli skadet.
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: bulk i registreringsskiltet
De er ofte smågærne på Møller. Men ikke så gærne vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: bulk i registreringsskiltetHusker ikke farten men det kan ha vært oppunder 10 km t. Ihvertfall var det kun registreringsskiltet som var påført skader av det vi sa. Når de demonterer det på Møller og evt. finner en bitteliten skade bak det vil de helt sikkert kreve å bytte hele støtfangeren til den nette sum av 30 000,-. Jeg er forberedt på det verste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: bulk i registreringsskiltetOm du hadde rygget inn i mitt skilt fremme, (subaru Forester) sånn at det var bulk i skiltet. Måtte jeg ha skiftet frontskjermen og leppa og måtte ha spesial lakert den.Sånn er det når man ikke har orginal svart farge
![]() |
#9 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bulk i registreringsskiltet(slettet) Sist redigert av vestlandsfanden : 30-10-10 kl 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bulk i registreringsskiltetTja... vi ble kjørt inn i bakfra. Det var så vidt det var synlig skade bak, en liten bulk. Vi leverte bilen inn til naf for takstering. Endte med reperasjoner for 14000,-
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bulk i registreringsskiltetVi har akkurat solgt bil, og siden vi tidligere bodde et sted hvor det var lukeparkering så var registreringsskiltene ganske bulkete. Dette ble overhodet ikke bemerket da vi fikk takstert bilen. (Dette var en Skoda Fabia hvis det har betydning.)
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() Sv: Bulk i registreringsskiltetJeg fikk en bil i bakfangeren på min Touran i en bomstasjon. Liten smell. Måtte bytte plastikkdekselet, samt at de sjekket noen sensorer.
![]() |
#13 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bulk i registreringsskiltet
Det jeg lurer på i et slikt tilfelle er om det er merkeverksted (Møller) som "bestemmer" hva som skal repareres? Det er det jeg frykter mest. Se link i startinnlegget. Jeg ønsker å være ydmyk i forhold til hun som fikk bulken, men jeg lurer på om jeg kan be om å få dobbeltsjekket det hos NAF? Og evt om skaden kunne blitt tatt hos mikroverksted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bulk i registreringsskiltetKan man ikke velge å reparere skaden selv, utenom forsikring? Da må det da gå an å velge verksted selv.
![]() |
#15 |
Lengter etter sola
Vi hadde ikke bilen inne møller da vi ble kjørt på. Gjensidige sendte oss til naf.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Jeg hadde ikke dratt med en ny bil til NAF hvis noen hadde kjørt på meg....
![]() |
#17 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Bulk i registreringsskiltetLegger til at det var naf som taksterte skadene, reperasjonene ble utført hos andre.
![]() |
|
|