Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp, ungene har låst telefonen min!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-10, 20:32   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hjelp, ungene har låst telefonen min!

Jeg har lagt inn sånn mønsterkode på telefonen min, fordi jeg er lei av at ungene går inn og endrer på ikoner, sletter applikasjoner osv.

Det jeg ikke visste var at om de forsøker å låse den opp for mange ganger så må jeg låse opp hele telefonen med en google konto og passord.
Problemet er at jeg ikke aner hvilken adresse det kan være. Jeg har forsøkt med alle adresser jeg kommer på, men det hjelper ikke.

Kan det være den adressa som jeg registrerte på android market jeg skal bruke? Hvordan finner jeg i såfall ut hvilken adresse jeg har brukt der?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:22   #2
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, ungene har låst telefonen min!

Da svigerinna mi hadde glemt passordet til appstore-kontoen sin så gikk vi inn på nettsiden (fra en pc, ikke en tlf) og trykket "glemt brukernavn og passord" eller noe liknende.
Det kan hende Android Market har en tilsvarende løsning på nettsiden sin?

Gammel 03-11-10, 09:38   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg fant ikke noe sånn løsning der, men har fått løst opp i problemet etter mye prøving og feiling.
Men takk for tips.

Gammel 03-11-10, 10:37   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Er det bare jeg som har snille barn som aldri rører mobilene våre?)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:20   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

(Er det bare jeg som har snille barn som aldri rører mobilene våre?)

Det vet jeg ikke, men mine barn rører min telefon rett som det er. Det er kanskje ikke så rart, siden jeg har lastet ned spill som jeg bestikker de med når jeg trenger at de er opptatt med noe når vi er ute på tur. F.eks venterommet på sykehuset o.l.

Mannens telefon er det ingenting spennende på, så den rører de aldri.

Gammel 03-11-10, 11:23   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iPhone med noen spill på, så det er ikke det. De rører heller ikke iPoden med mange spill. Men det vet at jeg blir veldig sint om de tuller med tingene mine, så det gjør de aldri. De rører heller ikke PCn min, ei heller de tusen millioner scrappedippedutten jeg har.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.