Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPad som hjemmePC

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-10, 00:07   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

iPad som hjemmePC

Vi er visst ikke av de som er ivrigst på gadgets fronten ser jeg. Nå har vår gamle stasjonære PC tatt kvelden og det er på tide med en ny erstatning.

Mannen min og jeg har hver vår Laptop fra jobbene våre. Disse kan ikke brukes til lagring av private data eller spilling. Så da trenger vi en ny maskin i heimen.

Jeg har lyst på en med høy stue faktor. Ønsker: Liten, lekker og uten mer enn 1 ledning. Så da lurer jeg på om en sånn iPad kunne gjøre nytten? Vi trenger den til email, bilder og videoer. Noe tekstbehandling ( sette opp brev etc) og Så burde guttene kunne spille nettspill på den ( 4 og 7 år)-

Vil Ipad gjøre jobben bra ? Jeg ser at den er ganske dyr så det bør vel vurderes om man kunne klare seg med en vanlig laptop også, for det kan vel få for under halve prisen.

Vi har ingen erfaring med Apple utenom at mannen min har en Ipod. Er det uproblematisk å utveksle filer med windows nettverket ?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.