|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilling)Vi forsov oss med et brak da alarmen på telefonen min ringte en time for sent i morges. Litt googling forteller meg at dette er en bug i versjon 4.1. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sentDet skjedde med meg i dag og. Det har ikke skjedd tidligere. Skjønner den ikke at klokka er stilt selv om den stiller seg selv? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent[url="http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/nyheter/mobil/article3883122.ece"]Les her./URL] |
|
|
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliSamme skjedde her, våknet med et brak litt over kl. 07 ...da var mannen gått og to unger stod over meg og lurte på om ikke jeg kom snart!!
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent
Nei, det stemmer ikke. Jeg oppdaget det i går første gang og tenkte at det ville løse problemet å opprette en ny alarm. Derfor slettet jeg alle de gamle alarmene og opprettet nye på rett tid, men likevel ble jeg vekket en time for sent i morges. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliVåknet heldigvis av oss sjøl her i dag, og så hadde jeg en backup-alarm som ringte litt seinere, i tillegg til den vanlige forhåndsinnstilte vekkedag-plingen som ikke kom før vi var på tur ut døra her. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent
Jeg bare startet en alarm jeg hadde liggende inne. Altså aktiverte, i går kveld (langt etter midnatt om det skulle ha betydning). Og den ringte til riktig tid, den. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sentSamme skjedde her i dag morges. Ekstra irriterende fordi jeg hadde satt den andre alarmen feil også, men tenkte at det ikke var så farlig i og med at jeg kom til å våkne av iphonen uansett.
Jeg lurer på om man ikke måtte sette den på "gjenta"?
|
|
|
#9 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliJeg våknet heldigvis av meg selv, men alarmen ringte ikke når den skulle her heller.
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliVi hadde skikkelig flaks i dag morges - sambo er ukependler så han tar fly hver mandag morgen. Han tar samme flyet hver uke, så vi har en fast alarm på mandager. Akkurat i dag skulle han ta tidligere fly, så vi hadde satt på en tidligere alarm - og det var jo bare de alarmene med gjentakelse som var berørt. Hadde han hatt bilett på det vanlige flyet er det nok stor sjanse for at han hadde gått glipp av den flyturen, ja. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliKjedelig hvis man ikke lenger kan ha en gjentakende alarm da - det var jo genialt, å slippe stille alarmen hver eneste dag/kveld.
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliJeg hadde også alarmen på kl 06.15 i morges og ble vekket kl 07.15.
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilli
Klokka ringer på "riktig" tid om vi ikke hadde stilt klokka. Gjør den ikke? Nå forvirret jeg meg selv.
|
|
|
#14 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilli
Nei. Den ringte to timer for sent til "riktig tid (sommertid)" og en time for sent til vintertid.
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Nei, den ringer to timer senere enn den ville gjort hvis det fortsatt var sommertid, så det er ikke logisk på en flekk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliAkkurat det samme opplevde vi i dag, gitt. Det er nesten litt morsomt at en bug i iPhone kan forsinke et helt land.
|
|
|
#17 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliHehe, jeg har også flere kolleger som forsov seg. Min ringte når den skulle, men jeg har den satt til «Alle dager» da. Det begynte jeg med ettar at jeg en gang skulle ut å fly tidlig på en lørdag og alarmen ikke ringte i det hele tatt enda jeg hadde sjekket at den var på kvelden før. (Så lever jeg heller med at jeg noen ganger glemmer å slå den av og blir vekket tidlig i helgen likevel). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Det har sammenheng med vintertid, ja.
Jeg har satt alarmen til å ringe 5:15 i morgen og regner med å bli vekket 6:15. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Jeg blir like forvirret av det klokkegreiene hvert år.
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliJeg har slettet den gamle vekkingen og laget en ny med vekking kl 06.15. Jeg satser på at problemet er løst da. Men jeg har samtidig forsikret meg om at jeg ikke har møter i morgen tidlig heller.
|
|
![]() |
|
|