|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Swims kalosjer - noen erfaringer?Dette lurer jeg på om jeg ønsker meg. Til å ha utenpå støvletter (eller småsko) når det er meldt litt regn, eller når været er litt ustabilt. Men er det noen som har slike, og kan komme med noen erfaringer?
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Swims kalosjer -noen erfaringer?abbonerer, har ingen erfaringer selv, men har planer om å kjøpe - med mindre noen her i tråden roper NEI! NEI!
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Swims kalosjer -noen erfaringer?
Ja, jeg ser mange menn med swims-kalosjer på t-banen til jobb. Jeg har ikke sett noen med damevariantene ennå. Men jeg kan jo ta en tur innom Agnar Hagen og prøve, så får jeg sikkert svar på alt jeg lurer på. De er litt dyre, da.
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: Swims kalosjer -noen erfaringer?Jeg ga Andamannen i julegave for noen år siden, og han er fornøyd med kvaliteten. Han hadde noen andre før, som var tynnere, mer slaskete og litt glattere, tror jeg.
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Swims kalosjer - noen erfaringer?Jeg funderer også på om kalosjer er tingen for meg.
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Swims kalosjer - noen erfaringer?
Jeg tenkte faktisk på deg da jeg så disse, og "ballerina"-varianten for lave sko.
![]() |
|
|