|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Nintendo dsi? Hvor er det best å kjøpe den?Hvor er det best å billigst å kjøpe den? Vi må nemlig kjøpe to på en gang. Ser bare pengene flyr ut vinduet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Nintendo dsi? Hvor er det best å kjøpe den?Vi kjøpte nettopp XL varianten på platekompaniet inkludert 1 spill, tror prisen var 1790 eller noe sånn. På ToysRus hadde de den til 1500, men det var uten spill. DSi kostet vel 1200 eller deromkring på ToysRus, andre steder var det mye dyrere. Men godt mulig det rimeligste er å bestille det på nettet et sted, men da må man muligens planlegge i god tid (det kan ikke vi).
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Nintendo dsi? Hvor er det best å kjøpe den?Eg bestile opprinnelig hjå mpx. Men sidan dei dagen etter mi bestilling endra leveringsdatoen med ganske mange veker, blei den kanselert rimelig kjapt. Har bestil hjå cdon i staden for. Der blir den pakka og sendt i dag. Så då håper eg at ein knall rosa dsi når fram til jenta sin bursdag.
![]() |
#6 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo dsi? Hvor er det best å kjøpe den?De koster 1111,- på Spaceworld.
![]() |
![]() |
#7 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Nintendo dsi? Hvor er det best å kjøpe den?Synes å huske at den var på tilbud på OBS i fjor før jul til 800-900kr, krysser fingrene for at tilbudet kommer i år også
![]() |
#8 |
Glad
|
![]() Sv: Nintendo dsi? Hvor er det best å kjøpe den?Da har jeg bestilt knallrosa Dsi på cdon.com. Selve boksen kostet 1300 tror jeg, og med to billige spill ble det 1800 til sammen. Tenker det er ei som blir glad på julaften ja!
![]() |
|
|