Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg din sportsvogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 21:29   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vis meg din sportsvogn!

Skal ha ny vogn til vesla på 1 år
Har tenkt på Quinny Speedy eller OTH, men klarer ikke helt å bestemme meg. Er også åpen for andre gode tips
Hva slags vogn har du? Hadde vært flott med svar som inneholdt bilder.....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:31   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Jeg har ett år eldre modell av denne her. Men vil ha meg en rød liten zapp også..

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:21   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Jeg har en GT Safari. Veldig fornøyd med den, den passer bra til vårt bruk. Kommer lett fram overalt hvor det er ulendt pga de store hjulene bak. Den veier lite og blir liten sammenlagt, særlig når man tar av de store hjulene (de knipses enkelt av). Praktisk koppholder på styret, god ligge- og sittestilling for ungen. God lagringsplass under. Svingbart forhjul som kan låses. Kunne kanskje ønske den hadde bedre demping (noe som til dels oppveies av de store hjulene), ellers ikke noe å utsette på den. Den er i noenlunde samme prisklasse som Speedy, kanskje litt billigere.



Her ser du den med svart skip*hop stelleveske (som jeg egentlig kjøpte til ei anna vogn). Kledelig!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-02-07 kl 22:27.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:27   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Vi har en Teutonia Spirit S3, og har vært fornøyd.


__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:30   #5
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Vi har en Teutonia Sports, og liker den godt, men savner svingbart forhjul.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:31   #6
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vis meg din sportsvogn!

Min elskede, bugaboo cameleon; (mange bilder)
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...&postcount=110
Beste vogna jeg har hatt/prøvd ever ja, ingen over, ingen ved siden. (og jeg har både hatt og prøvd maaange, også OTH og flere quinnyer)

Også den pene Zapp'en i pacific blue med snuppa i Danmark i sommer. Den beste trilla jeg noen gang har hatt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:32   #7
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Vi har OTH og er superfornøyde. Jeg fikk prøvd noen vogner i barselsperioden og denne er den som vi var mest fornøyde med.

Lett vogn, som er stabil og god plass til min snart 2 åring. Roterende fremhjul gjør at den er helt super å trille. Vi har hatt denne helt fra starten og det har ikke vært noe rusk med den, med unntak av 3 skift av håndtak pga fabrikasjonsfeil.

Jeg har byttet trekket på den fra det sorte til knallgrønn nå, men har ikke noe bilde av det



I tillegg har vi en Zapp, men siden jeg bruker bilen så lite, blir den lite brukt utenom på reiser.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.

Sist redigert av Martis : 17-02-07 kl 22:35. Årsak: Glemte en vogn..
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:34   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!



Bugaboo Cameleon :dukker unna buggishatere:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:34   #9
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Jeg har og en OTH som jeg kombinerer med en Zapp.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:35   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Bugaboo ser mye bedre ut nå enn da vogna kom med engang. Mulig pga man har blitt vant med dem. Derfor det ikke ser så "stygg" ut lenger! Mener nå jeg da!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:37   #11
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.



Bugaboo Cameleon :dukker unna buggishatere:

Nei har du sett en så stygg vogn, de der små hjulerne måååå jo være upraktiske, lar du hvirkelig et barn sitte i det de skrapverket? Den ser jo ut som en rulatatooor åååhhhh hufff ååå hufff jeg er sjåkkert, dyyyypt sjåkert

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:37   #12
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Nei har du sett en så stygg vogn, de der små hjulerne måååå jo være upraktiske, lar du hvirkelig et barn sitte i det de skrapverket? Den ser jo ut som en rulatatooor åååhhhh hufff ååå hufff jeg er sjåkkert, dyyyypt sjåkert

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:42   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

I tillegg har vi en Zapp, men siden jeg bruker bilen så lite, blir den lite brukt utenom på reiser.

Men Zapp er vel mer en trille enn en sportsvogn? (Små hjul, ingen liggestilling, lite lagringsplass etc.) Eller regnes den også som sportsvogn? :uvitende:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:43   #14
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Zapp er trille.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:43   #15
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men Zapp er vel mer en trille enn en sportsvogn? (Små hjul, ingen liggestilling, lite lagringsplass etc.) Eller regnes den også som sportsvogn? :uvitende:

Nei!
Det er definitivt en trille, som jeg skrev her oppe.
Beste trilla, men trille ja.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:43   #16
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men Zapp er vel mer en trille enn en sportsvogn? (Små hjul, ingen liggestilling, lite lagringsplass etc.) Eller regnes den også som sportsvogn? :uvitende:

Enig med deg i dette

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:46   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Dette er vogna vi har vært mest fornøyde med. Skulle jeg hatt et barn til ville jeg fortsatt gått for OTH. Nå har jeg barn som ikke sitter i vogn lenger, så den støver ned i kjelleren sammen med et lyseblått trekk. Mulig jeg bør sjekke ut Finn.no

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:50   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Nei!
Det er definitivt en trille, som jeg skrev her oppe.
Beste trilla, men trille ja.

Javisst, da var det som jeg trodde (så først nå at du også hadde den med i innlegget over det jeg siterte). Det er derfor jeg aldri har vurdert denne nemlig, jeg har ikke bruk for trille (begynte å bli redd for å ha gått glipp av noe bra ).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:51   #19
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Javisst, da var det som jeg trodde (så først nå at du også hadde den med i innlegget over det jeg siterte). Det er derfor jeg aldri har vurdert denne, jeg har ikke bruk for trille (begynte å bli redd for å ha gått glipp av noe bra )


__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:52   #20
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sportsvogn!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Dette er vogna vi har vært mest fornøyde med. Skulle jeg hatt et barn til ville jeg fortsatt gått for OTH. Nå har jeg barn som ikke sitter i vogn lenger, så den støver ned i kjelleren sammen med et lyseblått trekk. Mulig jeg bør sjekke ut Finn.no

Du får jo masse penger bare for det blå trekket. Hadde jeg ikke vært blakk for tiden så skulle jeg lagt meg på knær og bønet og bedd om å få kjøpe det.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no