|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Jeg bruker nå Babor og har vært veldig fornøyd hittill.
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Origins?
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Jeg pleier å bytte på med Decleor og Babor for sensitiv hud. Har ikke hatt noen kviseproblemer med noen av disse kremene og oljene.
|
|
|
#4 |
|
![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?
Hvilken liker du best da? Har hørt mye bra om Decleor.
|
|
|
#5 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Exuviance
|
|
|
#6 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Jeg vil anbefale Pevonia Botanica. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Jeg anbefaler La Roche Posay Toleriane. Ble anbefalt serien av min hudlege. Jeg har sensitiv hud som lett får kviser. Nå er huden min finere enn noen gang. Du får kjøpt den på apoteket, spør etter hjelp eller brosjyre hvor du ser hva du skal ha til din hud. Ikke er produktene dyre heller.
|
|
|
#8 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde en enzympeeling fra Pevonia som jeg kjøpte i en hudpleiesalong. Den var helt fantastisk, huden ble babymyk. Dessverre sluttet hudpleien å selge den, så jeg gikk over til et annet merke, Comfort Zone, også veldig god, men mer oljete. Fikk heldigvis ikke kviser av den.
|
|
|
#9 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Elsker også Hydra Floral maske fra Decleor, bruker den et par ganger i uka som nattkrem og huden kjennes utrolig god ut dagen etter.
|
|
|
#10 |
|
![]() ![]() |
Vurderer å bestille denne på nett. Men hvilke produkter trenger jeg til rens? og hvordan brukes de? Er jo viktig at de brukes rett..
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Jeg har brukt Decleor i noen år, men har nå byttet til REN, og er veldig fornøyd.
|
|
|
#13 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Kan dere anbefale hudpleieprodukter for sensitive hud?Må bare presisere at jeg ikke er noen hudekspert, men sånn fikk jeg beskjed fra hudpleieren om å bruke det. Fikk sikkert beskjed om å bruke 10 produkter mer, men det får gå på mersalgssjarmen til pleieren. Holdt meg til det nødvendigste... Jeg vet jo ikke om dette passer for deg, men det finner du vel ut. Jeg trodde jeg hadde en stedvis tørr hud, men den var tørr som tørrfisk (??). |
|
|
|
![]() |
|
|