|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sushi for nybegynnere? (Hjemmelaget)Jeg har aldri prøvd shusi, men har litt lyst til å prøve det.
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sushi for nybegynnere???(hjemmelaget)Salmalaks, sushiris, wasabi, soyasaus og syltet ingefær?
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: Sushi for nybegynnere???(hjemmelaget)Det er også veldig godt med avocado, agurk og strimlet gulrot. Grøtris er mye billigere enn sushiris og er ikke langt unna i konsistens. Du trenger også sushieddik til å blande i risen.
|
|
|
#7 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Sushi for nybegynnere???(hjemmelaget)Jeg henger meg på denne. Siden min veterinærvenninne i sin tid uttalte at hun aldri ville ha spist sushi, fikk jeg en unnskyldning for å la være. De gangene jeg har spist sushi har det vært fordi jeg har fått det servert uten å vite hva det var.
|
|
|
#9 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sushi for nybegynnere? (Hjemmelaget)Nei, herregud. Ikke lag hjemme. Sushilaging er en kunst, baade selve tillagingen og det aa velge ut de beste raavarene (den beste fisken). De fleste restauranter som serverer sushi, har en egen sushishef som tilbereder sushien, og det sier jo egntlig det meste: Dette er ikke noe hvemsomhelst kan. Jeg er klar over at man kan laere aa lage selv, men dette er over hodet ikke noe aa anbefale til nybegynnere. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute på tur
|
Sv: Sushi for nybegynnere? (Hjemmelaget)Jeg henger meg på dem som sier at du ikke begynner med å lage selv. Ellers er Salmalaksen utrolig god, med soya og wasabi.
|
|
|
#12 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sushi for nybegynnere???(hjemmelaget)laks med philadelphia!! hummm... og ja ikke hjemme først |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Sushi for nybegynnere? (Hjemmelaget)Tusen takk for gode råd.
|
|
![]() |
|
|