|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvor billigst kjøkken?Hvor er det billigst å kjøpe kjøkken? Er det fortsatt IKEA? |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Naboen kjøpte for et par år siden kjøkken på Smart Club. Dette ble da rimeligere enn Ikea. Ellers så har jo Maxbo ogå kjøkken som er rimelig. Sånn hvis du vil undersøke andre muligheter.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Smart Club - ok, det må vi sjekke. Maxbo også. Er det andre som leverer budsjettkjøkken? |
![]() |
![]() |
#4 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Sjekk HTH - vi kjøpte derfra og det med en veldig fin pris. Vi fikk kjempegod hjelp med tegninger, andre løsninger og så videre. Så jeg anbefaler virkelig å få et tilbud der. Vi brukte altså den løsningen der vi satte opp herligheten selv.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Det samme som vi gjorde på IKEA, for så å få ei der til å tegne det riktig. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Kvik har også rimelige kjøkken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Kvik og HTH har begge rimelige løsnonger, men av det jeg har sett har HTH de fineste løsningene.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Burde kunne få til noe tror jeg - om det blir omtrent samme pris, velger han vel HTH kanskje. |
![]() |
![]() |
#9 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor billigst kjøkken?Elkjøp, reklamerer ikke de også med rimelige kjøkken? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|