|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Multitaskingmaniac
|
Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Det er mulig vi har hatt en tråd om dette før? Jeg vil uansett vite hvilke oppskrifter folk bruker, kanskje jeg får noen noe favoritter.
|
|
|
#2 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?The very best The most wonderful and extraordinary tasty orgasmic delicious and truly to die for ~~~~~~ liten trommevirvel ~~~~~~ The one and only: ~~~~~~ stor trommevirvel ~~~~~~ Soooaked Chocolate Cake! ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?CCB-kaken, amerikanske frokostpannekaker og en eller annen pasta med kjøttdeig og soppsaus som jeg ikke husker navnet på. Og tacolåda. Isets foccacia. Kan jeg bare velge tre? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
*_*
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Isets foccacia, Nennes rundstykker og pizzabunn as brought to you by Veronal. Før lagde jeg ofte Isets matmuffins. Ellers lager jeg veldig mye de tingene jeg selv har lagt ut oppskrift på.
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Topp tre må være:
|
|
|
#8 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Nennes rundtykker! Eller var det fra Det Andre Forumet? Og så de der kolekakene til jul da. Hehe.
|
|
|
|
#12 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Definitivt Mims hellebrød. Ingen over, ingen ved siden av. Ellers har jeg laget Sarah Bernard og kolakaker til jul et par år.
|
|
|
#13 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Tjorvens solskinnsgryte (litt modifisert, siden jeg aldri husker på å kjøpe reker) er en favoritt. Og gulrotkaka fra R.O.O.M.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Gulrotscones
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Mims timianstekte stangekylling med portvinssjy, Mims rundstykker og Mims franske sjokoladekake. :groupie:
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Laks i teryakisaus med ris og brokkoli (denne er såvidt jeg vet presentert både av Toffskij og Skilpadda) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Mim sitt brød. Det hellebrødet. Har en deig til heving nå faktisk.
|
|
|
#20 |
|
er her
|
Sv: Hvilke oppskrifter fra FP bruker du mest?Nennes rundstykker
Sist redigert av Ole Brumm : 07-11-10 kl 12:08. Årsak: colakaker, definitivt en favoritt! |
|
|
|
![]() |
|
|