|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Ikke kopier, jeg sletter etter hvertJeg må si at jeg er forundret over denne tendensen. Jeg syns på en måte at slike tråder er bortkastet å svare i. Når HI er borte vil jo tråden miste hele poenget sitt. Hvorfor ikke bare skrive noe man kan stå for?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvertMan er jo aldri sikret noen ting, men om man ber om at ingen skal quote fordi man ønsker å slette senere er man i hvertfall mer sikker enn om man bare lar innlegget sitt stå.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvertJeg har heller ikke noe problem med å forstå at man en sjelden gang kan ha behov for dette. Likevel har jeg aldri sett det før her og jeg syns det er mange slike tråder her, så jeg har tenkt litt på det.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvertJeg har ikke tenkt noe særlig over det, men det kan kanskje hende at siden dette er et relativt lite og oversiktlig forum så føler folk seg litt tryggere, og dermed syns det er greiere å utlevere seg selv litt.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvertJeg vil våge å påstå at det er en falsk trygghet.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvert
Ja, en falsk trygghet er det. Men de fleste kommer unna med å stole på de rundt seg.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
:shock: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvertDet er nok en falsk trygghet ja, men uansett så slipper man iallefall at det blir liggende ute i evigheter - om det er noe man synes er litt vanskelig å prate om. Men mest ser jeg dette når det gjelder bilder?
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvertJeg har skrevet dette i et par innelgg her på FP. Temaet har da vært litt mere personlig enn vanlig...
![]() |
#11 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etterhvertJeg har slettet to tråder jeg har startet (ba om å ikke bli sitert i en av trådene, men endte med å slette hele greia)
![]() |
#12 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etter hvertEg synes det er stor skilnad på å skrive ting som ein absolutt ikkje vil skal "komme ut", og ting som ein helst ser ikkje "kjem ut" på nett. Eg har som tommelfingerregel å aldri skrive ting eg ikkje kan stå for på opent nett, men eg kan likevel skrive ting eg ikkje ønskar skal komme ut. Ting ein ikkje ønskar skal komme ut, kan det vere greitt å slette etter kvart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etter hvertDette måtte jeg lese mange ganger før jeg forsto hva gikk ut på. Jeg forstår det sånn at HI ikke syns det er noe poeng å legge ut en oppfordring om å ikke quote innleggene? Ja?
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etter hvertHender jeg sletter etterpå, men skjelden jeg ber folk om å ikke quote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etter hvert
Poenget er at man skaper en falsk trygghet. Og så viderefører man gjerne den falske tryggheten til andre, som ser slike innlegg og tenker at de også kan gjøre det slik. Brått har man et helt forum fullt av sensitiv informasjon som man deler med folk man ikke kjenner og som man faktisk ikke vet hva gjør med denne informasjonen. Klipp og lim er en enkel greie.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Ikke kopier, jeg sletter etter hvertEg ville ikkje skrevet om ting eg "er redd for" eller anna som kan bli brukt mot en. Dette er eit åpent forum der det er alt mulig slags folk |
![]() |
![]() |
|
|