Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Frekke køsnikere!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 10:32   #1
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frekke køsnikere!

Jeg er fryktelig hissig, men ikke nødvendigvis av den typen som lar det gå ut over fremmede. I går var vi på kino, og fikk utlevert feil billetter, noe jeg oppdaget etter at vi hadde gått gjennom billettkontrollen. Jeg trodde kanskje det var jeg som hadde bestilt feil, og ble fryktelig oppgitt over at jeg kunne være så sløv. Jeg hadde bestilt billetter til Grusomme Meg, men fikk ut Toy Story 3 3D. Så den som måtte bråsnu, slepe 3 sure og skuffede unger tilbake gjennom billettkontrollen for å kjøpe 3D-briller, det var meg. Da var jeg allerede ganske irritabel, for ungene klaget høylytt siden de var innstilt på Grusomme meg, vi hadde dårlig tid og jeg tror ikke jeg hadde tatt meg tid til frokost en gang

Vel.. Jeg kommer til billettluken og stiller meg i kø. Står og småtripper fordi det var snakk om 2-3 minutter til filmen begynte. Ungene mumler misfornøyd, det er varmt med alt yttertøyet på og jeg kommer ikke over at jeg bestilte feile billetter. Det blir ENDELIG min tur, men der kommer det en kjerring opp fra siden. Hun limer seg opp til disken på siden av luken, strekker armen over og vifter med armen for å få ekspeditørens oppmerksomhet, samtidig som hun sier: Et par med 3D-briller. Han, som opprinnelig sto vendt mot meg, snur seg mot henne og begynner å ekspeditere. DER våkner psykobitch-dyret i meg altså.

Jeg sier høyt til henne: Hallo, du kan faktisk ikke snike i køen sånn som det der altså! Hun ser litt sånn uinteressert på meg og gjentar med tørr stemme: Nei, jeg kan visst ikke det. Hun får gitt fra seg pengene, og jeg ble ENDA mer provosert av toneleiet hennes, som viste tydelig at hun dreit totalt i det jeg sa. Du må stille deg i køen som alle andre, sier jeg, og peker bakover på køen bak meg. Ja, jeg må visst det, sier hun, igjen likegyldig og nedlatende, tar brillene sine og går.



Jeg hadde nok ikke blitt så provosert hvis humøret var på topp fra før, en fra eller til i køen spiller liten rolle, men måten hun svarte på og viste at hun gav blaffen i hva jeg sa, fikk meg til å bli så utrolig rasende. Er det mulig å være så frekk?

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no