Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dere som har leilighet i Spania

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 20:44   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Dere som har leilighet i Spania

Svigers har nå kjøpt leilighet i Punta Prima i Spania og da kommer det masse spørsmål opp, de trenger dyner og overmadrass. Det er ikke lange kjøreturen til Murcia hvor det er IKEA, så vidt jeg kan se på IKEA sine spanske sider så har de dyner, overmadrasser og passende sengklær til dette. Stemme dette eller skal jeg si at de må ha med seg dette hjemmefra?

Det neste problemet er kaffitrakter, jeg vil påstå at jeg har sett det i spanske el.butikker men svigermor påstod at hun hadde sett så mangen med mokkamaster som håndbagasje at dette kunne de umulig ha.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:47   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har leilighet i Spania

Foreldrene mine kjøpte både dyner og kaffetrakter i Spania.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:55   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Alt fåes kjøpt i Spania.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:56   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mener svigers kjøpte dyner, puter og sengetøy på IKEA i Spania.

Gammel 07-11-10, 21:09   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg styrer veldig med å fortelle dem at det faktisk bor folk i spania også. Men det blir dumt om jeg overbeviser dem også har jeg feil.

Gammel 07-11-10, 21:13   #6
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg styrer veldig med å fortelle dem at det faktisk bor folk i spania også. Men det blir dumt om jeg overbeviser dem også har jeg feil.

psst de trenger ikke å lære seg spansk ihvertfall

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:29   #7
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

psst de trenger ikke å lære seg spansk ihvertfall

Nei er du gal?! Nei her skal vi greie oss med dårlig engelsk og tegnspråk.

Gammel 08-11-10, 23:16   #8
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Snakker jeg norsk høyt nok forstår alle meg.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 13:37   #9
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Ordnet det seg med kaffetrakter?

De har til og med vaffeljern.

(Det fant vi ut i jula, da eneste Storebror ville spise var "gaffel me jord" (vaffel med jordbær) Etter 4 dager der han ikke hadde spist var vi desperate, og jammen meg fant vi vaffeljern, OG Toro vaffemix.

Mamma og pappa har kjøpt mye overmadrasser og stæsj på CarreFour.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 13:40   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

De har dradd med seg dyner, kaffitrakter og alt annet man kan tenke seg.

Jeg har rett og slett gitt opp hele greia.

Gammel 21-03-11, 13:49   #11
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jaja, vil man gjøre det vanskelig for seg selv, hvorfor ikke? Hehe.

Lillesøster 09
Gammel 21-03-11, 14:04   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Ja de må bare styre på! Men jeg vet at jeg hadde kjøpt alt i Spania gitt.

Gammel 21-03-11, 14:05   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare de ikke tar en Eli Hagen og fyller kofferten med ved.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 14:12   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Vet ikke om det er så mye bedre å reise med kofferten full av dyner,puter,sengklær, kaffetrakter,håndklær osv.

Gammel 21-03-11, 15:14   #15
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vet ikke om det er så mye bedre å reise med kofferten full av dyner,puter,sengklær, kaffetrakter,håndklær osv.

Det er jo både IKEA, JYSK og sånt der nede, så det burde jo ikke være noe problem. *ler*

Lillesøster 09
Gammel 21-03-11, 15:46   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Ikea finnes jo, men har de først drasset med seg norske dyner bør de ta med seg sengetøy også, for de fra Ikea ikke passer de andre norske målene.

Videre når det gjelder overmadrasser så spørs det. Ikea har følgende mål (tatt på husken) 80 cm - 90 cm - 140 cm -160 cm - 180 cm.

I Norge er det i hvertfall ganske vanlig med senger på 150 - det finnes ikke overmadrasser i den størrelsen på Ikea.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.