Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du et katte- eller hundemenneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du et katte- eller hundemenneske?
Jeg liker best katter 71 39,66%
Jeg liker best hunder 50 27,93%
Liker de like godt 31 17,32%
Liker ingen av delene 27 15,08%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-10, 21:42   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du et katte- eller hundemenneske?

Har inntrykk av at folk har en tendens til å tippe i den ene eller andre retningen. Selv liker jeg katter best. Siden jeg er lat er det delvis arbeidet med dyrene som avgjør hva jeg liker best, men ... tja ... har alltid vært mer av et kattemenneske enn et hundemenneske. (Jeg er generelt sett glad i dyr da.)

Gammel 09-11-10, 21:45   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du et katte- eller hundemenneske?

Jeg liker generelt alle dyr. Men jeg er mest kattemenneske, liker at de er fri og ukuet på en annen måte enn hundene. Men bevares, jeg liker jo hunder også, men mest hos andre. Jeg kunne egentlig ikke tenke meg å ha en selv. Hadde det bare ikke vært for at de tar plass, krever tur om morgenen, sikler og ødelegger parketten kan det jo være at toern hadde fått oppfylt ønsket sitt.

Gammel 09-11-10, 21:45   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har katt, og har hatt katt i alle år - men jeg liker aller best hunder, og det er bare rein og skjær beinhard fornuft som gjør at vi ikke har det.

:Gubben vil ha hund, Guttungen vil ha hund, Lillemann stråler som ei sol når han får hilse på hund, mor Inagh vil ha hund - men livet vårt vil dessverre ikke ha hund:

Gammel 09-11-10, 21:47   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hundemenneske. Katter er jeg litt redd, og dessuten veldig allergisk mot.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:47   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir litt stressa av hunder, synes mange maser så fælt. Takke meg til katter som stort sett gjemmer seg. (Bortsett fra det så vil jeg nok snarere identifisere meg som hundedame snaerer enn "kattedame").

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:48   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Gammel 09-11-10, 21:49   #7
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker katter bedre enn hunder, men jeg liker hunder også, de fleste i allefall

Gammel 09-11-10, 21:49   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi har hund da, så svaret gir seg vel selv ... Nei, jeg tror jeg liker begge deler like godt egentlig - jeg liker tilliten og følgesvennen man finner i en hund, mens jeg liker selvstendigheten i katter. Katter er litt mindre jobb, men samtidig er de mer slu og kan være noe inni hampen masete. Men jeg er generelt glad i dyr og kunne altså hatt begge deler. Nå var det tilfeldigheter som bragte en hund i hus, og den er vi jo stuck med for noen år, så katt blir fullstendig uaktuelt.

Gammel 09-11-10, 21:49   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg blir litt stressa av hunder, synes mange maser så fælt.

Der er jeg også. Jeg liker alle dyr og kan godt kose masse med hunder, men jeg liker ikke at de hopper opp og overfaller meg og ser ut som om de skal myrde meg hvert øyeblikk. Hunder er ofte så voldsomme.

Jeg er et kattemenneske, absolutt. Har vokst opp med katter og elsker dem. De er utrolig smarte, har en fantastisk sterk personlighet og er rett og slett veldig fascinerende og kule dyr. Ja, og så maler de. Maling er verdens nydeligste lyd. Jeg elsker katter og skulle ønske vi kunne ha et par, men mannen er allergisk, og vi bor i et nabolag med rekkehus og jeg vil ikke at kattene mine skal være til sjenanse for noen.

Gammel 09-11-10, 21:50   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg må velge så er jeg et hundemenneske. Jeg har vært og er glad i noen spesifikke hunder som jeg syns er veldig fine. Men jo eldre jeg blir jo mer går det opp for meg at jeg ikke er noe dyremenneske. Jeg er redd nesten alle dyr og syns generelt de er ganske ekle og uforutsigbare å forholde seg til.

Katter kan jeg ikke fordra. Burdyr liker jeg heller ikke større og syns synd på dem som tilbringe livet sitt innesperret i sin egen møkk og mat. Gårdsdyr som kyr og hester er flotte, men jeg er livredd dem. Sauer virker usigelig enfoldige og har alltid rompa full av størknet bæsj, men geiter liker jeg - de er kule, impulsive og har en viss grad av personlighet. Fugler liker jeg å se på, men får helt angst ved nærkontakt siden de er totalt ute av kontroll og uforutsigbare.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:53   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke egentlig noe dyremenneske, og liker hverken hund eller katt.

(Ja, vi har hund. Liker dem slett ikke bedre av den grunn...)

Gammel 09-11-10, 21:56   #12
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Oppvokst med hund, sikkert derfor jeg har blitt hundemenneske. Liker katter også da, men er ikke det samme som med hund.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:57   #13
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Begge deler.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 22:03   #14
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker best katter. De er vakre og grasiøse, de lukter ikke vondt og man blir ikke møkkete og fettete av å kose med dem. Ikke snuser de deg i skrittet heller.

Gammel 09-11-10, 22:05   #15
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Med to katter i hus,så kan jeg vel kalle meg ett kattemenneske.
Så kan jeg henge meg på det som safran skriver

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 22:05   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Definitivt katt. Jeg liker hunder også, men vil ikke ha det selv.

Gammel 09-11-10, 22:05   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har både hunder og katter, pluss et marsvin.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 22:09   #18
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hundemenneske.
Jeg liker ikke katter.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 22:12   #19
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg er kattemenneske. Er ikke så glad i hunder og ville aldri i verden hatt en selv.

Gammel 09-11-10, 22:12   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hundemenneske. Katter er jeg litt redd, og dessuten veldig allergisk mot.

Samme her!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.